4 Reacties

12 dagen geleden

Dit had ik heel erg bij mijn eerste zwangerschap. Toen was ik ook veel aangekomen.. 😅😂 Nu is het juist het tegenovergestelde en heb ik weinig zin in iets. Ik hou mijn gewicht bewust niet bij. Brengt je alleen maar in onzekerheid. Als je kiest voor borstvoeding. Val je daar ook snel van af! Bovendien val je met kinderen ook snel af. Doordat je veel wandelt, rent naar het flesje of speentje, veel tillen, spelen etc😂 Dus lekker genieten van je zwangerschap. Gewicht komt daarna wel ☺️

12 dagen geleden

Ik herken dit heel erg, behalve het aankomen. Dat valt gelukkig nog wel mee (denk ik, ik weeg me niet haha). Maar dat commentaar ‘het moet er ook weer af hè?’ GRRRR!! Irriteer ik me dood aan. Laat me lekker eten😅 Ik probeer nu wel bijv rijstwafels, stukken komkommer of iets anders gezonds mee te nemen naar m’n werk. Dan voelt het iets meer ‘oké’ om te schranzen. Misschien een tip voor jou!

12 dagen geleden

Ja ik ook! Ik wil de hele dag eten🥹

12 dagen geleden

Ik zou me vooral niet druk maken over hoeveel anderen (niet) aankomen , want het is én qua gewicht compleet verschillend (voor iemand van 1.80m is 10 kg aankomen anders dan voor iemand van 1.50m) + de een heeft meer vruchtwater dan de ander, etc. Wat er al gezegd wordt; lekker eten en idd slimme keuzes maken; bakje chips maar daarnaast een bak kwark of yoghurt bijv (die vult goed, waardoor je minder chips behoefte hebt). Na de zwangerschap gaat het er wel weer af indd, en anders maar niet; jouw lijf is het huisje van je baby!