23 Reacties

één maand geleden

Heerlijk! Ik krijg een jongen ook behoefte aan zuur 😂

één maand geleden

Ik eet elke dag zure snoep, heeeeerlijk

één maand geleden

Haha Blij dit te lezen Heb er sinds week 10 ook last van. Terwijl ik al jaren geen snoep haalde. Net weer een zakje zoetzure "flesjes" weggewerkt. Vast niet goed maar verbetert mn mood tenminste wel Nu jet weer

één maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Haha Blij dit te lezen Heb er sinds week 10 ook last van. Terwijl ik al ja ...
En vorige week zondag een hele pot😅 met zoetzure augurk parten van de Liddle 😋 zalig

één maand geleden

Reactie op mdebruin

Heerlijk! Ik krijg een jongen ook behoefte aan zuur 😂
Is dat typisch voor een jongen ja? Maar heb soms ook heel erg zoete trek

één maand geleden

Augurken zijn hier ook niet aan te slepen haha

één maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Is dat typisch voor een jongen ja? Maar heb soms ook heel erg zoete trek
Ik at bij mijn eerste zwangerschap (dochter) ook veel zure matten, dus denk het niet ;)

één maand geleden

Zure komkommer ook lekker 🤤

één maand geleden

Reactie op Dappiedap

Ik at bij mijn eerste zwangerschap (dochter) ook veel zure matten, dus denk ...
Ik at bij mijn eerste zwangerschap (jongen) juist geen zuur maar enorm zoet. Zegt dus niet zoveel

één maand geleden

Lekker van genieten! Ik denk altijd maar als je er zin in hebt zal het wel ergens goed voor zijn 😂 En als er een moment is dat je er zo in mag staan is dat in je zwangerschap toch. Kan weinig kwaad, misschien een keer extra je tanden poetsen alleen haha

één maand geleden

Het zal niet per se goed zijn, maar als het een keer gebeurd, is dat echt niet schadelijk denk ik. Stuiterde je daarna niet van de sugar rush? 🤭

één maand geleden

Heerlijk 😍😝

één maand geleden

Ik ben verslaafd aan de napoleon balletjes, ook heerlijk zuur! Mmmmh ik neem er nog een 😋

één maand geleden

Toevallig ook nu een zak naar binnen aan het werken 😂😂😂 denk dat het niet echt kwaad kan hoor ..

één maand geleden

Ik krijg trek in zure matten nu ik dit lees 😅

één maand geleden

Als het is balans staat met de rest van de dag zou ik mij niet te druk maken. Lekker van genieten! 🤤 Het water loopt mij ineens in mijn mond bij het idee…

één maand geleden

Mijn vriend heeft hij de Sligro een bak smurfen gehaald van 5KG… zo niet handig.. Elke dag wel een handje hoor. Maar als ik de rest van de dag lekker gezond eet maakt het vrij weinig uit denk ik zo..

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

Mijn vriend heeft hij de Sligro een bak smurfen gehaald van 5KG… zo niet ha ...
Haha gevaarlijk lekker

één maand geleden

Ohhh zoveel zure matten gegeten in het begin. Geen idee of het slecht is, maar een tip; doe ze in de vriezer🤣

één maand geleden

Reactie op Afs27

Ohhh zoveel zure matten gegeten in het begin. Geen idee of het slecht is, m ...
Dankjewel, heb net mijn man heel snel naar de winkel gestuurd want dit wil ik!! 🤣🤣🤣