3 Reacties

3 maanden geleden

Je kan zeggen dat je een blaasontsteking hebt en antibiotica gebruikt waardoor je niet mag drinken. Anderzijds kun je het ook vertellen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Succes!

3 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap ontdekte ik de ochtend waarop we zouden vertrekken naar een weekend met vrienden. Ik was toen net 4 weken. We hebben het gewoon vertelt. Mede ook omdat deze vrienden allemaal wisten dat we ermee bezig waren én omdat het meteen zou opvallen als ik niet zou drinken. Helaas werd dit een miskraam, maar ik vond het toen wel heeel fijn om de steun van deze vrienden te hebben. Ik zou idd kijken wat voor jou goed voelt! Voor mij zat de afweging er ook in dat ik het liever zelf wilde vertellen, dan dat er zo’n opmerking zou komen van oooh of ben je zwanger?! Waar ik dan niet over zou kunnen en willen liegen☺️

3 maanden geleden

Als ik in jouw schoenen stond zou ik het ze vertellen. Of misschien pas in het weekendje weg zelf. Een paar verjaardagen red je wel maar een weekend lijkt mij ingewikkeld. Ook met dat je niet alles mag eten, dat ondervang je niet door de "antibiotica smoes". En zeker als je het ook wilt delen als het toch mis blijkt te gaan, dan zou ik het zeker doen. Wat zegt je partner hier over? (Ik ga er even vanuit dat die er is;-)) Veel succes met je keuze. Doe vooral wat voor jou goed voelt.