68 Reacties

één maand geleden

Reactie op M66rtje

Onze zoon heet Eef🩵 Een tweede jongens naam vind ik ook heel lastig🙈
Oh wat leuk! Dat hoor je niet zo vaak! Ik hou er van 💙

één maand geleden

Reactie op Paula29

Ons zoontje heet Fos (oud Friese naam). Vind ik zelf erg leuk uiteraard 😂
Jaa Fos staat genoteerd nu! Hele leuke naam 💙

één maand geleden

Mijn zoon heet Kaj, wellicht een optie?😃

één maand geleden

Floris,laurens.toby

één maand geleden

Zo mega dol op Ted!!!! Kun je je man echt niet overhalen? 😜 Hier kwam Ted er helaas ook niet doorheen.

één maand geleden

Ik vind Ted op papier een leuke naam, maar als je hem hoort in een Nederlandse zin zou ik constant ‘tet’ horen. Ik weet niet of dat wat betekent in Nederland maar in België is dat een lelijk woord voor borsten 🙈 Ik zie hier al heel wat leuke voorstellen passeren, jullie vinden vast wat leuk!

één maand geleden

Ties, denk ik net! Lijkt wat op Ted?

één maand geleden

Abe, leuke Afrikaanse naam

één maand geleden

Niet heel kort maar ik vind moses heel leuk voor een jongen komt er helaas niet door bij mijn man. Sev vind ik ook erg leuk en mas ook maar is niet echt Nederlands. Mika vindt ik ook heel mooi. Bij mij op de opvang hebben we nog qau korte namen waar ik nu op kom Lev, Jules, ollie, Vic en Lenn

één maand geleden

Sil!

één maand geleden

Ik vind Duuk ook leuk! Over Sef, ik heb daar heel erg een Youssef-associatie bij, als een afkorting ervan zeg maar. Kan ook aan mij liggen, maar wilde het je toch even meegeven. Vik vind ik wel heel leuk!

één maand geleden

Mijn broer heet Ties, mijn net geboren neefjes Sev en Mats. Verder vind ik Nox, Leo of Quinn ook erg leuk.

één maand geleden

Reactie op Lieke-01

Wat grappig 😁 zelfde smaak! Ja ook leuke namen, maar dan hou ik toch meer ...
Haha wij hebben een Vic en lang getwijfeld over Sev voor erbij.. maar merk dat het hem voor mij toch niet helemaal is.. zaterdag weten we het geslacht dan kunnen we er echt over na gaan denken haha

één maand geleden

Reactie op Annavt93

Zo mega dol op Ted!!!! Kun je je man echt niet overhalen? 😜 Hier kwam Ted ...
Haha echt hoor! Ik heb nog stille hoop. Wat zijn namen waar jullie nu over denken?

één maand geleden

Reactie op Oostende

Ik vind Ted op papier een leuke naam, maar als je hem hoort in een Nederlan ...
Haha ik snap wat je bedoelt maar die associatie heb ik zelf niet (in het Nederlands)

één maand geleden

Reactie op chelseykoopman

Niet heel kort maar ik vind moses heel leuk voor een jongen komt er helaas ...
Oh leuke suggesties! Mika vind ik ook wel leuk. Lev ook..! Thanks 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op diplodocus

Ik vind Duuk ook leuk! Over Sef, ik heb daar heel erg een Youssef-associa ...
Duuk vind ik ook een leuke naam, ook wel in dit zelfde straatje. Hmm ja ik snap wat je bedoelt. Ik zag ook toen ik de naam opzocht dat het daarvan is afgeleid. Heb je dat dan minder met de schrijfwijze Sev?

één maand geleden

Reactie op Anoukel

Mijn broer heet Ties, mijn net geboren neefjes Sev en Mats. Verder vind i ...
Leuke namen ook! Mijn net geboren neefje heet Quin haha. Mats is ook leuk maar ik hou dan wel weer van net iets aparter ☺️

één maand geleden

Reactie op Lottevdakker1997

Haha wij hebben een Vic en lang getwijfeld over Sev voor erbij.. maar merk ...
Ik ben benieuwd! Nou we zitten lekker in dezelfde richting haha ☺️ Ben benieuwd welke namen bij jullie voorbij komen als je het geslacht weet

één maand geleden

Reactie op Lieke-01

Duuk vind ik ook een leuke naam, ook wel in dit zelfde straatje. Hmm ja i ...
Ja, met Sev heb ik de associatie veel minder! Maar die schrijfwijze vind ik dan weer net wat minder leuk staan. Hmm, lastig haha 🤔