68 Reacties

23 dagen geleden

Bij ons was het ook lastig.. Ted is wel erg leuk, maar mijn man en ik lagen ook niet echt op dezefde lijn.. uiteindelijk is het bij ons Pim geworden

15 dagen geleden

Mijn vriend is er dus helemaal over uit: Fedde. Ik vind het ook erg leuk, heb m ook ‘zelf’ bedacht. Maar toch twijfel ik.. ik denk nu: we zijn nog zo vroeg, er zijn nog zoveel opties. Andere namen die ik even leuk vind, vindt m’n vriend echt helemaal niks. Tot nu toe staat Fedde dus wel op 1. Al twijfel ik een beetje of hij als jong jong en vriendjes geen moeite gaan hebben met de uitspraak. Ik kan me indenken wanneer je nog niet goed articuleert, Fedde wellicht een beetje onverstaanbaar, met tong tussen de lippen uitgesproken kan worden.

15 dagen geleden

Reactie op Macy92

Mijn vriend is er dus helemaal over uit: Fedde. Ik vind het ook erg leuk, h ...
Ik werk bij de peuters en wij hadden ook een Fedde. Hij zit nu al een jaartje op school maar zover ik nog weet werd het altijd prima uitgesproken door de andere kindjes. Anders kunnen kindjes op een gegeven moment heel goed aangeven als iemand het niet goed zegt hahaha.

15 dagen geleden

Reactie op chelseykoopman

Ik werk bij de peuters en wij hadden ook een Fedde. Hij zit nu al een jaart ...
Ah Thanks! Dat helpt wel mee :) wij kennen dus geen enkele Fedde. Ook niet op de school waar ik werk. Maar juist mede daarom vinden we de naam leuk.

14 dagen geleden

Reactie op Macy92

Mijn vriend is er dus helemaal over uit: Fedde. Ik vind het ook erg leuk, h ...
Hele leuke naam! Heeft ook lang op mijn lijstje gestaan. Bij de peutergym van m’n dochter (1,5 tot 4 jr) zijn 2 Fedde’s en die uitspraak gaat helemaal prima 😍 vind het een hele leuke naam! Niet twijfelen, als jullie beide enthousiast zijn lekker doen

14 dagen geleden

Zwanger van de 3e, na een zoon en een dochtertje krijgen we weer een zoontje. We willen hem Milo noemen☺️

14 dagen geleden

Reactie op Toetie23

Zwanger van de 3e, na een zoon en een dochtertje krijgen we weer een zoontj ...
Heel leuk! Die naam staat ook hoog op mijn lijstje, maar vindt m’n vriend helaas niet zo leuk..