Hoihoi allemaal! Wij hebben een heel groot dilemma.
Ons zoontje heet Luca, we krijgen weer een zoontje en vinden de naam Mauro allebei mooi. Nu willen we alleen niet dat iedereen uit onze omgeving dit een rare/lelijke naam vind.
Wat is jullie ongefilterde mening over de naam Mauro?
Ik zou het zelf niet kiezen, maar het is zeker geen naam waar hij mee voor gek loopt ofzo! Als jullie het mooi vinden, zou ik hem die naam gewoon geven 🙂
Ik vind het niks.. Maar met elke naam die je kiest zul je mensen hebben die het niks vinden en mensen die het wel leuk vinden. Dus vooral doen wat je zelf leuk vind!
Ik vind het echt een vreselijke naam 🤣 MAAAAAAR wat boeit het jullie wat de omgeving hier van gaat vinden? Vaak is het ook een kwestie van wennen en smaken verschillen enorm!
Ik vind het echt een vreselijke naam 🤣 MAAAAAAR wat boeit het jullie wat d ...
Omdat het zielig is als je je kind een naam geeft waar ze vervolgens hun leven lang om uitgelachen worden. En ja dat gebeurd. Ik geef les en heb vaak zat gezien dat kinderen met hun naam gepest werden.
Omdat het zielig is als je je kind een naam geeft waar ze vervolgens hun le ...
Moet zeggen dat Mauro ook niet mijn smaak is, maar vind het echt geen rare naam.
Werk zelf ook in het onderwijs en snap zeker wat je bedoelt! Denk niet dat je je bij de naam Mauro hier druk over hoeft te maken.