13 Reacties

8 maanden geleden

Bij mijn oudste dochter deden wij bij de voeding 10cc extra water. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt boven op de laxeermiddelen?

8 maanden geleden

Reactie op famdeursen2021

Bij mijn oudste dochter deden wij bij de voeding 10cc extra water. Weet nie ...
Yes heb ik ook geprobeerd..

8 maanden geleden

Wij voegen een mes puntje ongezouten roomboter toe aan de melk, tip van een hele boel mensen inclusief de osteopaat, werkt hier wel, onze kleine poept soms 10 dagen niet maar HA doet niks want de poep is nogsteeds redelijk zacht maar alsnog heeft onze kleine man moeite en pijn , dus als die moeite heeft doen we de boter er bij en dan na 2 tot 4 flesjes poept hij teminste

8 maanden geleden

Reactie op Virginia2002

Wij voegen een mes puntje ongezouten roomboter toe aan de melk, tip van een ...
Bedankt voor de tip, krijgt hij daar niet onwijze krampen van?

8 maanden geleden

Kan het zijn dat je kind koemelkgevoelig is? Mijn dochtertje was ook koemelkgevoelig en poepte ook zo slecht met onwijs veel krampjes, toen wij overstapten naar koemelk geknipt/vrij voeding poepte ze gelijk beter met veel minder krampjes. Verder deden wij een scheutje zonnebloemolie toevoegen aan elke voeding van haar. Succes!

8 maanden geleden

Reactie op Eca2149

Kan het zijn dat je kind koemelkgevoelig is? Mijn dochtertje was ook koemel ...
Hi! Bedankt voor je bericht! Heb ik naar gekeken, niet “alle symptomen”. Maar zeker het overleggen/proberen waard!! Welke voeding heb je toen gebruikt? En Is je dochter getest?

8 maanden geleden

Is geitenmelk een optie ? Is dunner me zus haar dochtertje had ook zn klachten en toen ze geitenvoeding hadden was het over

8 maanden geleden

Wat enorm vervelend! Ik heb helaas niet veel tips. Wij gebruiken voor krampjes luvion van gassi. Dat is een holle tube die je met een beetje olie inwrijft en in de anus stopt. Je draait hem daar rustig heen e weer en hierdoor komt de lucht/ ontlasting uit de darmen. Dit was voor ons echt een uitkomst. Ik weet niet of het voorjou ook werkt, maar proberen kan natuurlijk alrijd. Heel veel succes!🌸

8 maanden geleden

Reactie op kruimeltje22

Bedankt voor de tip, krijgt hij daar niet onwijze krampen van?
Bij ons niet het geval en hij is wel ontzettend kramp gevoelig, vitaminen D is namelijk wel drama😵‍💫

8 maanden geleden

Hier ook een moeilijk poepende baby. Geen ervaring met harde ontlasting maar de Nutrilon Omneo werkte hier wel heel goed om weer afentoe te kunnen poepen

8 maanden geleden

Klinkt meer als een overgevoeligheid voor iets! Krampjes horen er idd bij, maar niet dat een kindje constant huilt! Zo als al eerder werdt geadviseerd zou ik eerst eens overstappen op geitenmelk ipv kunstvoeding van de koe… Heel veel succes, zooo zielig als ze zo overstuur zijn en pijn hebben!

8 maanden geleden

Hier ook weinig poepluiers, nu eens in de 5/6 dagen. Het cb geeft aan bij ons dat het nog wennen kan zijn aan de kunstvoeding, vraag me af wanneer die gewenningstijd over is, gezien ze nu al 3 weken volledig kunstvoeding krijgt. Ik hoorde positieve verhalen over Nutrilon Omneo o.a., wellicht helpt dat? Zelf nog niet geprobeerd.

8 maanden geleden

Hoeveel voeding krijgt je baby? Ik merk dat nu ik 120ml aanbied ipv 100ml hij wat vaker begint te poepen. In hetbegin poepte mijn zoon ook maar 1x in de 3 dagen en langzaam begint het wat vaker te worden. Nu meestal 1x per dag