8 Reacties

11 dagen geleden

Hoi! Vervelend dat je je hierbij betrokken was en je er zorgen over maakt. Hier zal je waarschijnlijk niets van merken en geen last van hebben, omdat het geen gigantische brand o.i.d. was toch? Probeer desnoods even tot rust te komen om eventuele zorgen los te kunnen laten. (Ik weet dat je je veel zorgen maakt om meerdere zaken, dus ik probeer je zo goed en eerlijk mogelijk gerust te stellen, maar ik ben natuurlijk geen zorgprofessional)

11 dagen geleden

Lief dat je meteen bent gaan helpen! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, als je op dat moment geen last had van de rook kan je er niet dusdanig veel van hebben ingeademd dat het schadelijk zou kunnen zijn. En in zo'n korte tijd kan er sowieso weinig misgaan!

11 dagen geleden

Was er brand? Indien er geen brand was, was het zeer waarschijnlijk geen rook, maar de poeder die vrijkomt uit de airbags.

11 dagen geleden

Even bellen met een dokter lijkt me, als je geen klachten hebt zal het wel meevallen maar voor de zekerheid

11 dagen geleden

Reactie op swmriw15

Hoi! Vervelend dat je je hierbij betrokken was en je er zorgen over maakt. ...
Wat een lieve reactie!

11 dagen geleden

Reactie op heavynne

Lief dat je meteen bent gaan helpen! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te ...
Nee het was niet veel wat ik ingeademd heb gelukkig inderdaad, bedankt voor de geruststelling

11 dagen geleden

Reactie op Y29

Was er brand? Indien er geen brand was, was het zeer waarschijnlijk geen ro ...
Nee geen brand, echt alleen rook wat ik kon zien. Ik zag alleen geen airbags die er uit kwamen. Maar heb niet in de auto gekeken. Wat is dat voor poeder?

11 dagen geleden

Koelvloeistof kan ook roken! Mogelijk is het dat geweest. Durf alleen niet te zeggen of dat mogelijk schadelijk kan zijn.