11 Reacties

6 maanden geleden

Badje, met washandje wassen

6 maanden geleden

Net voor de ventilator een fles ijs zetten in de kamer als een soort budget airco. Een ventilator in de kamer met een baby is niet fout zo ver ik kon vinden en soms juist goed om Sids te voorkomen. Hopelijk helpt dat iets

6 maanden geleden

Ik weet niet of je een IKEA in de buurt hebt, maar is dit misschien wat?

6 maanden geleden

Ik heb een mini ventilator bij HEMA gekocht, die gaat best zacht. Die hang ik boven mijn zoontje of langs hem heen, dus niet direct op hem gericht. Dan lijkt het alsof het een beetje waait. Ook heb ik watermatten gekocht, die vul je met water. Daar kan je eventueel koud water in doen ter afkoeling of een lauwe hydrofiel. Ook ga ik af en toe met een washandje over zn gezicht en hoofdje. Ze zeggen dat een koude natte doek voor de ventilator ook zorgt voor koude lucht.

6 maanden geleden

Reactie op JKYT

Ik weet niet of je een IKEA in de buurt hebt, maar is dit misschien wat?
Nee helaas 1,5 uur rijden. Maar ga kijken of thuisbezorging snel is 馃馃徎. Thanks voor de tip !

6 maanden geleden

Thanks allemaal voor meedenken! Heb zijn temperatuur al iets naar beneden gekregen 馃槉

6 maanden geleden

Als hij op je arm wil slapen: een hydrofieldoek tussen jouw arm en zijn hoofdje/lijfje leggen! Dan gaat het allemaal al veel minder plakken en en zweten.

6 maanden geleden

Tip wat bij mijn kids altijd werkte. Hydrofiele doek nat maken en heeeel goed uitwringen. Kun je met slapen op de beentjes en voetjss leggen, dat blijft echt koel!! Overdag kun je dat ook wel eens op zijn buik leggen. Werkt perfect, makkelijk en kost niks

6 maanden geleden

Reactie op Aimxeee

Nee helaas 1,5 uur rijden. Maar ga kijken of thuisbezorging snel is 馃馃徎. T ...
Als het goed is kan zulke dingen ook vinden bij de dierenwinkel, wellicht dat die dichterbij is?

6 maanden geleden

Ik zou toch echt airco overwegen.. zal nog wel vaker warme worden