Hallo allemaal,
Ik loop hem compleet te stressen ik weet niet wat ik moet doen!
Ik woon in Frankrijk en we hebben al 4 dagen 34+ graden dit blijft ook nog minimaal een week. Inmiddels is het in huis 28 graden en mijn baby heeft een temperatuur van 37.9 graden.
Hij draagt inmiddels al alleen een luier maar ik weet niet wat ik kan doen om hem af te koelen aangezien baby鈥檚 niet voor de ventilator mogen. Tips?
Hij wil ook niet alleen in bed liggen, hij wil op de arm wat het nog warmer maakt. We hebben geen airco ook niet in de auto 馃槩
P.s kleine is 3 maand
Net voor de ventilator een fles ijs zetten in de kamer als een soort budget airco. Een ventilator in de kamer met een baby is niet fout zo ver ik kon vinden en soms juist goed om Sids te voorkomen. Hopelijk helpt dat iets
Ik heb een mini ventilator bij HEMA gekocht, die gaat best zacht. Die hang ik boven mijn zoontje of langs hem heen, dus niet direct op hem gericht. Dan lijkt het alsof het een beetje waait. Ook heb ik watermatten gekocht, die vul je met water. Daar kan je eventueel koud water in doen ter afkoeling of een lauwe hydrofiel. Ook ga ik af en toe met een washandje over zn gezicht en hoofdje.
Ze zeggen dat een koude natte doek voor de ventilator ook zorgt voor koude lucht.
Als hij op je arm wil slapen: een hydrofieldoek tussen jouw arm en zijn hoofdje/lijfje leggen! Dan gaat het allemaal al veel minder plakken en en zweten.
Tip wat bij mijn kids altijd werkte. Hydrofiele doek nat maken en heeeel goed uitwringen. Kun je met slapen op de beentjes en voetjss leggen, dat blijft echt koel!! Overdag kun je dat ook wel eens op zijn buik leggen. Werkt perfect, makkelijk en kost niks