8 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb heeeeeel veel afscheiding. Gister ook “doorgelekt”. Misschien is dit bij jou ook?

2 maanden geleden

Kan dat dan zo veel zijn? Mijn hele zitvlak was nat zowel broek als de bank..

2 maanden geleden

Bel de verloskundige even. Zij kan testen of het inderdaad vruchtwater is of afscheiding. Dat laatste is het meest logische maar je wil geen risico nemen. Gewoon even bellen hoor voor je eigen gemoedsrust.

2 maanden geleden

Ik zou de vk even bellen... zij weten denk ik meer hierover. Laat je weten hoe het gaat🙂

2 maanden geleden

Ik zou voor de zekerheid de verloskundige bellen. Maar ik zou zelf denken dat het afscheiding is, dat kan een stuk meer en wateriger worden dan voor de zwangerschap. Had in week 5/6 een aantal keer gedacht dat ik in mijn broek plaste zonder het door te hebben. Maar wad afscheiding

2 maanden geleden

Zo dom, mijn dochter had ranja laten druppen op de bank. Ik zweette peentjes maar heb eens op de camera gekeken, zie ik haar beker liggen. Opgelucht 😅

2 maanden geleden

😂😂😂 Heerlijk dit.

2 maanden geleden

Reactie op Littleseahorse

Zo dom, mijn dochter had ranja laten druppen op de bank. Ik zweette peentje ...
😂Wauw ik had precies dit in de bios… ging met me zoontje naar de bios zit denk 10 min op de stoel, voel ik ineens nattigheid bij me billen.. schrok natuurlijk ook wel beetje. Voelde aan de “voorkant” die was droog. Bleek de stoel gewoon nat te zijn🤯