8 Reacties

één maand geleden

Oh ik herken dit! Vooral een drama als je het koud krijgt🥴 ik wrijf gewoon er over tot dat het nare gevoel over is. Ziet er niet uit, helpt wel😂

één maand geleden

Bij mij helpt het om ze dagelijks in te smeren, had er ook last van nu vedl minder

één maand geleden

Hier ook jeuken zo erg

één maand geleden

Ik heb dit dus al mijn hele zwangerschap om gek van te worden. Mijn huisarts gaf de tip ook koel zalf dit ook omdat mijn borsten na een half uur ook super warm worden als ik last krijg. En inderdaad de tepelzalf/crème

één maand geleden

Pure lanoline helpt hier het best. Wel prijzig, maar je hebt er maar weinig van nodig.

één maand geleden

Ik heb dit ook! Vaatkramp of vasospasme wordt het genoemd. Ze worden dan ook donkerpaars. Geen koffie (is vaatvernauwend) helpt bij mij en als ik naar buiten ga heb ik kleine heatpacks.

één maand geleden

Ik heb deze, werkt bij mij erg goed tegen de pijn en gevoeligheid!

één maand geleden

Ik herken het gevoel, bij wordt het veroorzaakt door vaarkramp. Het is enorm pijnlijk en houdt inderdaad ongeveer een half uur aan. Ik heb het vooral als ik van warm naar koud ga. Hier is meer info: https://www.borstvoeding.nl/uitdagingen-bij-borstvoeding/vaatkramp-raynaud-wintertepels/