9 Reacties

3 maanden geleden

Ohhh wat spannend zeg, fijn dat het hartje klopte ❤️🫶 had je ook bloedverlies of symptomen of kwam dit als verrassing?

3 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Ohhh wat spannend zeg, fijn dat het hartje klopte ❤️🫶 had je ook bloedverl ...
Nee geen bloedverlies. Kwam als verrassing bij de eerste echo. 😑

2 maanden geleden

Hee, hoe is het nu met je? Ik heb ook een hematoom, ben er wel door een bloeding achtergekomen. Op dat moment was ik op vakantie in Oostenrijk en daar werd mij ook rust aangeraden. Ondertussen weer terug in Nederland en hier wordt dat niet aangeraden. Vind het heel lastig dat dat zo tegenstrijdig is. Mijn hematoom is groter dan de vruchtzak en ze geven mij helaas een hele kleine kans dat het goed gaat 😢. Ook omdat het vruchtje te traag ontwikkeld (mijn eisprong is vastgesteld met echo’s) en het hartje klopt afwisselend sterk en minder sterk

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Hee, hoe is het nu met je? Ik heb ook een hematoom, ben er wel door een blo ...
Hallo, ik las je verhaal in een andere groep. Heel veel sterkte voor jou! Op 7 weken had ik een echo en de hematoom was verminderd, dankzij de vele rust die ik heb genomen. Op 9 weken had ik dan terug een echo, maar daar was het terug wat toegenomen. Nu vandaag net 12 weken en om 17.15u heb ik terug een echo. Ik heb gelukkig geen last van bloedverlies. En heb ook nog alle symptomen, dus dit geeft mij wat geruststelling. Erg dat de opvolgingen bij NL zo anders verlopen. Wij hebben vanaf de eerste echo altijd een consultatie bij de gynaecoloog. Nooit bij een vk. Het is toch heel belangrijk dat je de juiste informatie krijgt.

2 maanden geleden

Reactie op Saraaa_x3

Hallo, ik las je verhaal in een andere groep. Heel veel sterkte voor jou! O ...
Dankjewel! Wat fijn dat jouw lichaam zoveel positieve tekenen geeft. Ik hoop echt voor je dat de echo van vandaag dat bevestigt! Wat heb jij aan rust gedaan? Ik heb uiteindelijk op eigen initiatief ook voornamelijk op de bank gezeten en echt zo min mogelijk bewogen. De hematoom is in ieder geval niet mijn lichaam uitgekomen dus kan wel alsnog hebben geholpen. Maar wat je zegt, heel gek dat ze in nl en be er zo anders over denken.. ik heb uiteindelijk al mijn echo’s in het ziekenhuis gehad, dus heb ook geen ervaring met een verloskundepraktijk. Dus geen idee wat hun advies zou zijn geweest

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Dankjewel! Wat fijn dat jouw lichaam zoveel positieve tekenen geeft. Ik hoo ...
Hey, Gisteren een goede echo gehad en er is bloed afgenomen voor de nipt. Baby mooi gegroeid en de nekplooi is ook goed. De bloedklonter is nu echt ver weg van de baby, dus risico is zoveel als geweken. Mag terug met de fiets rijden en wat meer stappen. Moet wel nog niet overdrijven zegt de gynaecoloog. De platte rust was echt platte rust. In de zetel, mijn man deed alles. Ik kwam er enkel uit om mijn dochtertje naar de opvang te brengen en naar de wc te gaan, of iets te eten. Heb ik zeker 2 weken moeten doen. Maar ben het erna toch rustig blijven doen. Wij mochten in die tijd ook geen betrekking hebben, omdat je dan contracties krijgt in je baarmoeder. Dus alles van prikkels moest gemeden worden. Jij hebt zeker gedaan wat het beste was, meer kon je niet doen. Dus neem jezelf zeker niets kwalijk!

2 maanden geleden

Reactie op Saraaa_x3

Hey, Gisteren een goede echo gehad en er is bloed afgenomen voor de nipt. B ...
Wat fijn dat bij jou alles goed is nu. Hopelijk kan je nu ook rustig aan gaan genieten van deze zwangerschap. Fijn dat je weer wat meer mag ook, maar inderdaad vooral rustig aan en doen wat voor jou goed voelt. Ja heb gelukkig dat gevoel ook. Maar het voelt wel heel vervelend, ben nu twee keer zwanger geweest, de eerste keer een bbz en nu een hematoom maar uiteindelijk om andere redenen een missed abortion geworden. Alles is gewoon pech maar soms voelt dat niet zo. Hoop dat ik snel weer zwanger mag worden en dat dan alles eindelijk allemaal goed mag gaan 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Wat fijn dat bij jou alles goed is nu. Hopelijk kan je nu ook rustig aan ga ...
Ik zal mee duimen voor jou 🤞 Wij hebben ook een lange weg gedaan voor ons eerste kindje en nu het 2de. Nooit opgeven, uiteindelijk komt het altijd goed!

2 maanden geleden

Reactie op Saraaa_x3

Ik zal mee duimen voor jou 🤞 Wij hebben ook een lange weg gedaan voor ons ...
Dankjewel! Ja ik heb er nu nog alle vertrouwen in dat het ooit goed komt! Alleen zo verdrietig dat de weg ernaartoe zo lastig is, net als bij jullie. Maar straks is het het allemaal waard ❤️