19 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de 108, de 160 paste helaas niet :( En het gaat prima hoor! Ik heb een groot verschoonkussen van ikea erop en ernaast nog een beetje ruimte. In het begin is een mandje met spulletjes erop prima te doen, is gewoon ruimte voor. Maar zodra je kindje gaat bewegen kan het wat in de weg staan, maar vaak haal je het dan toch al weg omdat ze alles gaan grijpen haha. Ik heb in de bovenste la luiers, doekjes, zalfjes, hydrofiele doeken, etc. Zelfs met wasbare luiers is daar ruimte zat voor. Tweede la zit al zijn kleding in. Derde la is slaapzakken, beddengoed, schone slaapknuffels, etc. Onder het kastje ligt voorraad 😂 (doekjes, voorheen pakken luiers). Al met al: echt wel goed te doen! Maar dan de maar: mijn vriendinnetje heeft wel de 160 en jeetje wat heerlijk🥹 zoveel meer ruimte! Zou nu met een tweede echt top zijn. Ik wil ook wel de 160 (erbij) halen zodra wij daar ruimte voor hebben!

3 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Ik heb de 108, de 160 paste helaas niet :( En het gaat prima hoor! Ik heb e ...
Dankje voor je reactie! Ik lees/maak hierop uit dat je zegt: de 108 is prima, maar indien de ruimte zeker voor de 160 gaan? :)

3 maanden geleden

Misschien zou je eventueel iets van een plankje aan de muur kunnen hangen om de spulletjes op te zetten? Dan heb je op de 106 iig genoeg ruimte voor het kussen en de doekjes

3 maanden geleden

Wij hebben die van 108cm en die is breed genoeg. Er staat nog een zoutlampje op en een mandje met doekjes. En natuurlijk ook een aankleedkussen. Qua opbergruimte vind ik het ook prima.

3 maanden geleden

Hier ook de kleine variant en is echt prima! Zou zelf niet voor groter kiezen. En idd alle dingen die je nodig hebt in de bovenste lade, maar past prima nog een mandje met benodigdheden naast het aankleedkussen. Gebruik hem nog steeds bij mijn 3 jarige zoon voor het tandenpoetsen etc. Dus zeker een aanrader 😊

3 maanden geleden

Reactie op Deminem

Misschien zou je eventueel iets van een plankje aan de muur kunnen hangen o ...
Dit is sowieso een goede tip, dankje! 😊

3 maanden geleden

Reactie op YFBB

Hier ook de kleine variant en is echt prima! Zou zelf niet voor groter kiez ...
Fijn om te horen! Heb je een foto? 😊

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Wij hebben die van 108cm en die is breed genoeg. Er staat nog een zoutlampj ...
Fijn om te horen! Heb je een foto? 😊

3 maanden geleden

Ik denk dat 108 prima is. Wij hebben nu de 160 in gebruik voor zoontje en het is wel heel fijn wanneer je een bladvergroter erbij hebt, omdat je bij de 160 dan makkelijker bij de bovenste lades kan ipv 108. En het zou kunnen dat je niet alle spullen in 108 kwijt kan, maar daarvoor kan je nog een extra kastje of rekje plaatsen natuurlijk. Met de kleine maatjes zul je ruimte over hebben, maar zeker nu wij maat 92 hebben is er veel meer ruimte nodig

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Fijn om te horen! Heb je een foto? 😊
Zo staat ‘t. Het gaat nu zelfs nog goed met een lange dreumes er op 😊

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Zo staat ‘t. Het gaat nu zelfs nog goed met een lange dreumes er op 😊
Wat een leuke kamer! En dankjewel voor het delen!

3 maanden geleden

Wij hebben de grote op de babykamer en de kleine op de kamer van onze peuter. Ik vind de grote echt ideaal. Bij de kleine past een verschoonkussen precies met zoon doekjesdoos ernaast maar wanneer ze groter en langer worden trappen ze zo die doos van de kast af. Ik zou dus zeggen als de grote past, daar voor gaan!

3 maanden geleden

Hier gebruikten we een Mozes mandje, in de echte newborn periode.

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Fijn om te horen! Heb je een foto? 😊
Hier een aankleedkussen, beide keren ruimte over.

3 maanden geleden

Wij hebben de 160 want hadden daar gewoon ruimte voor. Vind het nu met dreumes van 19 maanden heel fijn qua lengte en verschonen. En ja er kan heerlijk veel in. Onderste la is altijd voor de volgende maat kleding. Mijne zit iig helemaal vol haha.

3 maanden geleden

Reactie op HdHD

Wij hebben de 160 want hadden daar gewoon ruimte voor. Vind het nu met dreu ...
Ahh, kamer ziet er leuk uit! Je hebt dus niet nog een aparte kledingkast voor de kleertjes? Daar hebben wij namelijk wel ruimte voor (in een hoek achter de deur). Dus het gaat me met name om het gebruiksgemak van verschonen en wat je bovenop "nodig" hebt aan spullen en dus ook aan ruimte 😊

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Ahh, kamer ziet er leuk uit! Je hebt dus niet nog een aparte kledingkast vo ...
Wij hebben de 160 hemnes commode en idd ook een hoge kast waar kleertjes in hangen en dozen met volgende maten kleding staan. Ben echt blij met zoveel opbergruimte, dus zou daar zeker voor gaan als het goed past!

3 maanden geleden

Wij hebben de 160 echt top! Daarnaast ook nog een paxkast. Ideaal want die kun je dus ook uitbreiden als je kindje wanneer het ouder is meer kastruimte nodig heeft :)

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Ahh, kamer ziet er leuk uit! Je hebt dus niet nog een aparte kledingkast vo ...
Nee heb geen kast ernaast meer, wel zie je op de foto nog een kledingrek.