4 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik was eerst 2 weken achteruit gezet, toen met de termijn echo tocu weer 9 dagen vooruit en met se 13 weken echo officieel ook weer 1 a 2 dagen achteruit.

茅茅n maand geleden

Ja hier ook meegemaakt! Eerst op 5 maart uitgerekend. Toen met de termijnecho werd het opeens 28 februari. Dat klopt helemaal niet met mijn eigen berekening.. Toen dus met alle haast een 13 werken echo. Want ik was al bijna 14 weken. En daar ben ik teruggezet naar 3 maart. We lieten de mevrouw die de 13 weken deed de termijnecho zien, en die gaf aan dat ze het wel erg ruim gemeten vond..

茅茅n maand geleden

Wij hebben dit ook. Eerst wat vooruit, bij de 13 weken echo toch weer 3 dagen achteruit. Kan net een meetfoutje zijn geweest. Ze heeft alles gemeten, buikje kwam wel perfect op 13+3, maar algemene lengte bijvoorbeeld niet. Ik maak mij er niet druk om, niemand is perfect.. Waarom willen ze een hercontrole doen? Ik vind zelf 4 dagen verschil niet heel schrikbarend, snap het als je bijvoorbeeld ruim 1.5 week verschil ziet.

茅茅n maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Wij hebben dit ook. Eerst wat vooruit, bij de 13 weken echo toch weer 3 dag ...
Ja, schijnt protocol te zijn ofzo, dat ze het in het ziekenhuis goed bekijken wat mijn uitgerekende datum dan zal zijn. Ik zelf geloof het ook wel, alles is sowieso goed met de kleine 馃槉