11 Reacties

21 dagen geleden

Ze noemen mij bij ons in de familie nu de “demente” ik heb dit ook en vergeet echt alles ben nu pas 13 weken 😅

20 dagen geleden

Ik las dus dat tijdens de zwangerschap de hersenen van een vrouw tijdelijk krimpen… 😱 https://www.demorgen.be/nieuws/brein-zwangere-vrouw-krimpt-en-verandert-blijvend~ba0ab268/?referrer=https://www.google.nl/

20 dagen geleden

Reactie op Zonnebloempje.S

Ik las dus dat tijdens de zwangerschap de hersenen van een vrouw tijdelijk ...
Eeuwl, eng zeg!!!

20 dagen geleden

Wen er maar aan, mijn zoontje is ruim 1,5 jaar en ik heb het nog steeds 😂. Nu weer zwanger en dat maakt het nog een tikje erger.

20 dagen geleden

Ohhh zo herkenbaar... Had het bij onze eerste ook tijdens de zwangerschap en het geven van borstvoeding, naarmate ik dat afbouwde werd het wel minder. Inmiddels zwanger van de tweede en het is weer wat meer geworden.. 🙈 Omega -3 aanvullen dmv voeding kan heel erg helpen! (Noten, zaden, vette vis etc. Of evt in overleg met je verloskundige een supplement) Qua vergeten schrijf ik veel op (boodschappen, to do, afspraken etc.), zet ik meldingen op mijn telefoon en plan ik gesprekken op het moment dat ik het meest "helder" ben op een dag. Lastig hè in contact met anderen, voel me soms zo'n sufferd...😅

20 dagen geleden

Reactie op LB22

Wen er maar aan, mijn zoontje is ruim 1,5 jaar en ik heb het nog steeds 😂. ...
Dit! Is wel iets verbeterd 1.5 jaar na de bevalling, maar nooit meer wat t was. En nu ik weer zwanger ben alleen maar weer erger geworden 🥲.

20 dagen geleden

Ik zou even laten checken of je geen B12 tekort hebt!

19 dagen geleden

Reactie op Kleinbijtje

Ik zou even laten checken of je geen B12 tekort hebt!
Toevallig ga ik dat onderandere morgen laten checken

18 dagen geleden

Oh zo herkenbaar. Bij mijn vorige twee zwangerschappen ook gehad, werd wel iets minder na bevallen en borstvoeding (maar niet meer helemaal zoals het was). En nu weer. Mijn dochter van drie zei van de week “mama jij bent de hele tijd door de war hè?”😂

18 dagen geleden

Hier ook herkenbaar (en had het bij eerdere zwangerschap ook). Vanmorgen nog een heel gesprek met een collega over hoe ik bepaalde feedback in een rapport zou gaan verwerken. Vervolgens kijkt ze in het rapport, blijkt dat ik dat 2 weken geleden al gedaan heb. Was ik helemaal vergeten 😂😂😂

18 dagen geleden

Reactie op Evanna

Hier ook herkenbaar (en had het bij eerdere zwangerschap ook). Vanmorgen no ...
Hahaha, nou gisteren was ik mn paraplu vergeten in een winkel 🙂‍↕️ oops. Moest ook even nadenken waar ik dat ding vergeten zou zijn.