Geen vraag of iets dergelijks maar even ‘klagen’. Twee weken geleden kreeg mijn zoontje van 2 de waterpokken, het arme ventje zat helemaal onder en had flinke koorts maar wat zijn we trots op hem hoe hij het doorstaan heeft.
Aanstaande maandag gaan we een paar daagjes naar een vakantiepark. Drie keer raden wat we vandaag zien, pokjes bij onze kleine meid. We hadden het zeker verwacht en hopen dat het voor haar iets milder verloopt. Hebben haar meteen lekker ingesmeerd. Duimen jullie met ons mee ❤️