77 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Knopje

Leuk topic 😀 Ik ben in verwachting van een tweede kindje en wat mij tijden ...
Super tip! 🙏🏼❤️ vertrouw je eigen lichaam en baby en laat je niet teveel beïnvloeden door verhalen van buitenaf

2 maanden geleden

Super fijn om te zien dat meer mama's blij zijn met dit topic en leuk om jullie verhalen te lezen! ❤

2 maanden geleden

Fijn om ook positieve berichten te lezen!

2 maanden geleden

Wat een leuk topic. Als aanvulling nu ik geniet nu ook van dingen waarvan ik weet die straks moeilijker of niet meer gaat. Zoals lekker op mijn buik liggen, nog geen maagzuur hebben en niet wakker worden in de nacht om te plassen.

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo! En we zagen een hartje ❤️ ik was super zenuwachtig, mijn eerste zwangerschap was geen kindje te vinden in de vruchtzak en moest de “zwangerschap” afgebroken worden. Nu mijn derde zwangerschap dus, en wat bijzonder was dit weer 🥰 ik ben zo opgelucht en blij en misselijk en moe haha.

2 maanden geleden

Reactie op brittje1997

Vandaag de eerste echo! En we zagen een hartje ❤️ ik was super zenuwachtig, ...
Wat fijn zeg! Dit soort berichtjes doen me zo goed en geven me meer vertrouwen in een goede zwangerschap dit keer!

2 maanden geleden

Wij hadden vandaag de intake bij de verloskundige. In principe zou er geen echo gemaakt worden, maar halverwege zei ze: zullen er even kijken? Ook omdat ik me nog wel eens snel zorgen maak. Super leuk om weer even te kijken! 🥰 Vorige week was het via een uitwendige echo nog niet zo duidelijk te zien (dus deden we inwendig) maar nu wel! Weer een mooi kloppend hartje gezien 🥰❤️

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Wij hadden vandaag de intake bij de verloskundige. In principe zou er geen ...
Wat super leuk om te horen! Denk dat iedereen daar stiekem op hoopt haha. Zo blij voor jullie 🥰

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad met 6+3 en een mooi kloppend hartje gezien. Was zo’n bijzonder moment🥰

2 maanden geleden

Reactie op brittje1997

Vandaag de eerste echo! En we zagen een hartje ❤️ ik was super zenuwachtig, ...
Ik ken dit helemaal. Ik was ook zo stik zenuwachtig, dus de verloskundige zei al: "we gaan meteen even kijken" En dan zie je zo'n klein frummeltje met een heel snel knipperlichtje en dan kun je niet meer stoppen met lachen, maar stromen ook de tranen over je wangen van opluchting!🥰 Dit is echt ons kadootje. Het lot heeft bepaald dat ons gezin nog niet klaar was en dan ook nog meteen een goede zwangerschap. Voor mijn 2 dochters beide keer een miskraam gehad.

2 maanden geleden

Na een vroege miskraam in april hebben wij gisteren de eerste echo gehad bij ruim 7 weken! Mooi kloppend hartje te zien en zelfs iets verder dan verwacht. Zo bijzonder 😍 Het was ook veel duidelijker dan ik verwacht had met deze termijn, zo leuk.

2 maanden geleden

Leuk dit bericht en herkenbaar. Ik ben ook iemand die vzich mee laat slepen in het negatieve. En vind het juistfijn om ook de leuke, mooie enfijne dingen te lezen!

2 maanden geleden

Wat een fijn topic! Afhelopen maandag wat bloedverlies gehad bij 5w3d. Vk gebeld omdat ik angstig was, ik mocht toen bloed katen prikken dinsdag en vandaag om mijn hcg te controleren. Dinsdag was deze in de 7000 en vandaag in de 14000. Gelukkig is deze dus mooi verdubbeld, de angst zakt nu wat weg🥰 Nog 2 weken tot de echo❤️

2 maanden geleden

Gisteren een mooi kloppend hartje gezien met 7 weken! ❤️ heel fijn na een vroege miskraam afgelopen mei. Het is ons tweede kindje en voor onze eerste ook veel meegemaakt met miskraam en bbz, dus helemaal blij dat het ons nu weer gegund lijkt! Ik heb wel moeite om positief te blijven en de onzekerheid niet de overhand te laten hebben. Dus alle tips en dit topic zijn zeer welkom!! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Seppe88

Gisteren een mooi kloppend hartje gezien met 7 weken! ❤️ heel fijn na een v ...
Wat een fijn bericht om te lezen ❤️ Wij hebben morgen ook bij precies 7 weken de echo, ook na een vroege miskraam. Veel zin in, hopelijk ook een mooi kloppend hartje!

2 maanden geleden

Reactie op Knopje

Wat een fijn bericht om te lezen ❤️ Wij hebben morgen ook bij precies 7 we ...
Ah wat spannend!! Laat je weten hoe het is gegaan? ❤

2 maanden geleden

Goede echo gehad, een mooi snel kloppend hartje en een schatting op 7 weken wat goed overeenkomt met m'n eigen berekening. Ik heb helemaal zin in de komende weken/maanden! 💞

2 maanden geleden

Wat een fijn topic! ❤️ Ik ben op dit moment 9 weken zwanger. 1,5 week geleden een goede eerste echo met kloppend hartje gehad. We hebben het toen meteen aan onze ouders verteld, ook omdat we nu op vakantie zijn. Was vorige week af en toe wel echt beroerd maar voel me sinds we op vakantie zijn (maandag) echt top. Maakt me soms wat onzeker omdat je zoveel verhalen leest over een miskraam tussen de eerste en tweede echo. Vind het super goed dat dit platform er is en vrouwen er zo met elkaar over kunnen praten maar iedere onzekerheid wordt meteen een topic vol met negatieve verhalen. Ik houd me maar vast aan het idee dat ik een van de gelukkigen ben met weinig tot geen klachten meer 😊

2 maanden geleden

Reactie op BabyVosje25

Wat een fijn topic! ❤️ Ik ben op dit moment 9 weken zwanger. 1,5 week geled ...
Wat fijn dat jullie een goede eerste echo hebben gehad! En dat je klachten minder worden. Kan er ook juist mee te maken hebben dat de dagelijkse zorgen nu wegvallen en je meer kunt ontspannen. Lekker genieten dus van je vakantie en dat je je beter voelt en op naar weer een goede termijnecho daarna 💕

2 maanden geleden

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn schoonzusje ook bijna net zo ver zwanger is. Leuk om het zo dichtbij ook met iemand te delen🤗