77 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb deze week eindelijk weer eens 2x per week gesport. Daarvoor 1,5 maand niet. Wel een wat aangepaste workout en ook helemaal niet superzwaar ofzo, maar wel weer goede beweging gehad wat geen kwaad kan voor mij aangezien ik een kantoorbaan heb en de laatste weken steeds erg moe was. En verder heb ik vandaag een voedzame maaltijd gemaakt ondanks dat ik er in eerste instantie helemaal geen trek in had. En ik heb er toch lekker wat van gegeten. 🥳

2 maanden geleden

Wat een fijn topic! Ik merk dat ik ook een beetje overprikkeld raak van alle foto’s van bebloede wc-papiertjes en getuur naar testen dus ik post eigenlijk niet zo veel, dus een beetje positiviteit is fijn! Ik ga morgen op intake bij de verloskundige en hoop dat ik dan weer even mag gluren! Heb een vitaliteitsecho gehad met 7+3 (in het ziekenhuis ivm IVF-traject) en ben nu 9+2 dus hoop dat alles nog goed gaat daarbinnen 😊

2 maanden geleden

Reactie op Danaste

Wat een fijn topic! Ik merk dat ik ook een beetje overprikkeld raak van all ...
Spannend! Laat je het weten? Wij hebben ook deze week intake, nu 9 weken en met 7+1 een echo gehad waarop alles goed was. Ik hoop ook dat we even mogen gluren tijdens de intake, want anders pas weer een echo met 10,5 week en dat voelt toch wat ver weg na die eerste echo ☺️ Ben benieuwd hoe jouw verloskundige dat ziet!

2 maanden geleden

Reactie op Danaste

Wat een fijn topic! Ik merk dat ik ook een beetje overprikkeld raak van all ...
Mijn verloskundigepraktijk doet dat helaas niet, maar daar is het spreekuur ook echt in een andere ruimte dan de echo's. Het zou altijd leuk zijn om nog een keer extra te kijken! Ik kan niet wachten tot het woensdag is! Dan mogen we weer naar ons springboontje kijken🥰

2 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Mijn verloskundigepraktijk doet dat helaas niet, maar daar is het spreekuur ...
Wat leuk, ik heb woensdag ook eindelijk de eerste echo met 10+3! Laat je weten hoe het is gegaan? 😊

2 maanden geleden

Reactie op Danaste

Wat een fijn topic! Ik merk dat ik ook een beetje overprikkeld raak van all ...
Om hier nog even op terug te komen: superfijne intake gehad, heel lieve en betrokken verloskundige! We hadden het over symptomen en ik zei dat ik zo onzeker werd omdat ik weinig last heb, zei ze: ‘weet je, onze echoscopiste zit vandaag een dorp verderop, normaal doen we geen echo maar ik kijk even of ze tijd heeft’ Dus ik heb weer even mogen kijken, baby ligt netjes op schema voor 9+2 en een mooi kloppend hartje ❤️

2 maanden geleden

Wij hebben gister met de termijnecho de baby voor het eerst zien bewegen 🥹🥹🥹

2 maanden geleden

Hier een positief berichtje na een aantal spanningsvolle weken. Missed abortion eind vorig jaar em voor onze 3jarige dochter ook eentje. Kreeg minder symptomen en had er een hard hoofd in, tot zover het negatieve. Vandaag de eerste echo gehad met 9,4wkn en alles zag er heel erg goed uit. Zo opgelucht en blij voor nu. Besef me goed dat we er nog niet zijn, maar ga proberen de positieve focus te houden en hoop dat we hier veel plaatsen!

2 maanden geleden

Vandaag met de termijnecho hebben wij voor het eerst de baby gezien. Lag er perfect voor en was al lekker aan het bewegen 🥰 Zijn zoveel zorgen van me af gevallen en ben zelfs al een paar dagen verder dan gedacht!

2 maanden geleden

Soms voel ik mijn darmen wat rommelen (het voelt dan soms net alsof het een baby) en dan denk ik.. ooooh nog een paar weken en dan kan ik de baby daadwerkelijk weer voelen.

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en de uitgerekende datum lijkt ietsjes later te zijn, 31 maart maar dat is nog af te wachten tot de termijnecho. Nu heerlijk genieten van ons wondertje 🥰

2 maanden geleden

Ik had vandaag eindelijk de energie om actief met onze dreumes te spelen. Vandaag heeft hij eindelijk weer zijn "normale mama" gehad. En wat was hij vrolijk vandaag🥰

één maand geleden

Zojuist gebeld met een positieve NIPT uitslag. Was ervan overtuigd dat ze morgen op mijn verjaardag zouden gaan bellen maar kreeg mijn cadeautje dus zelfs nog een dagje eerder 🥰

één maand geleden

Ons geluksmomentje is dat we nu al 1,5 week aan het genieten zijn met ons samengestelde gezinnetje (3 kindjes van mijn vriend en onze baby van bijna 8 maanden) de andere kindjes wonen in Spanje en daardoor zien we ze fysiek niet vaak. Maar het is heerlijk om ze allemaal om ons heen te hebben, te zien hoeveel liefde ze hebben voor hun kleine broertje en dat hun moeder ook gewoon langs kan komen voor een borreltje. Echt een modern family waar we hard voor hebben gewerkt maar nu precies loopt zoals we het nooit hadden durven dromen. Trots op hun allemaal! Met nog een broertje of zusje onderweg word het een drukke bedoeling maar zo gezellig 🥰

één maand geleden

Vandaag hadden wij de termijnecho met precies 11 weken. Alles zag er heel goed uit, kleine was veel aan het bewegen en we hebben het hartje voor het eerst gehoord 😍 Vorige week was ik heel onzeker of alles wel goed ging en vandaag ook mega zenuwachtig. Maar dat was nergens voor nodig dus!

één maand geleden

Vandaag met de termijn echo 2 dagen cadeau gekregen 🥰 alles zit er op en eraan. Morgen bellen voor de 13 weken echo. 😁

één maand geleden

Mijn lichaam is al best veranderd. Met een beginnend buik en voller gezicht. Merk dat ik erg aan moet wennen en wat onzekerder voel. En toen later vandaag kreeg ik tijdens boodschappen doen van een random persoon opeens compliment. Dat ik erg leuk en mooi uitzag. Deed mijn zelfvertrouwen erg goed!! Verder vandaag ook goede termijnecho gehad. Erg blij mee!

één maand geleden

Vanmorgen de uitslag van de NIPT met nevenbevinding ontvangen en alles is goed! Zo blij en opgelucht! ❤️

één maand geleden

Mn vriend en ik zitten dus op een terrasje jongens namen te bedenken. Komt iemand van de bediening naar ons toe met de mededeling dat wij ons drankje van een mevrouw verder op krijgen. Ze vond ons zo schattig over baby namen praten 🥰😍

één maand geleden

Hier ook een positieve ervaring. In vergelijking met mijn vorige 2 zwangerschappen gaat deze zoveel makkelijker! Ik ben nu gelukkig niet misselijk alleen maar moe. Maar zo blij dat ik nu van deze zwangerschap kan genieten 🥰 in plaats van steeds de wc te bezoeken 🤮 (sorry voor alle mama's die dit geluk niet hebben)