78 Reacties

één maand geleden

Ik ging vandaag naar het hartjesspreekuur bij mijn verloskundigepraktijk. Normaal is dat alleen om even op de echo naar het hartje te kijken. Maar omdat ik vandaag precies 12 weken ben mocht ik ook even luisteren. 🥰 Wat een verrassing! Dus vandaag voor het eerst het hartje gehoord! ❤️ Het klopte heel krachtig. 🥹🙏

één maand geleden

Wij hebben vandaag dubbel feest! Onze jongste dochter wordt 2 en de NIPT was goed 🥳

één maand geleden

Gisteren een goede 13 weken echo gehad en eindelijk het hartje horen kloppen 🥺 Zo bijzonder

één maand geleden

Wij hebben vandaag de 13 weken echo gehad. Alles was helemaal goed 🥹❤️🙏 zo blij mee. Binnenkort gaan we het nog meer mensen vertellen, zoveel zin in!

één maand geleden

Ik heb zitten klagen dus nu moet ik die energie even herstellen 🤪 Vandaag 13 weken - bye bye zwaai zwaai naar het eerste trimester en gelukkig daarmee ook wat irritante kwaaltjes 🥳

één maand geleden

Eindelijk begin ik me weer wat beter te voelen de laatste dagen. Vandaag een goede nipt uitslag gehad. Zo fijn🥰

één maand geleden

Goede 13 weken echo gehad én wil het van de daken schreeuwen zwanger te zijn!! Kan m'n geluk niet op en wil t nog meer en meer delen!!!!!! Aaaghrrrr

één maand geleden

P90 baby groeit goed😇

één maand geleden

Ja vandaag lijkt mijn buikgriep over voor het eerst in een week 🥳

één maand geleden

Hoi!Het is mijn eerste zwangerschap, ben 13+3 weken zwanger,NIPT uitslag was goed en van de week hebben wij 13 weken echo gehad.Was alles goed😍 En wij hoorde het hartje voor het eerst 🥹werd super emotioneel.Ik ben nog nooit zo blij geweest in mijn leven ondanks mijn ochtend misselijk die nog steeds niet over is,maar als het de ergste is-geed ik wel akkoord er voor 🤰

één maand geleden

Hier ook net een goede 13-weken echo gehad, eerste zwangerschap (13.5 nu) ochtendmisselijkheid is als sneeuw voor de zon verdwenen en goede NIPT uitslag. Het blijft nog onwerkelijk omdat ik nog niets voel en zie, maar niet normaal blij ❤️

één maand geleden

Hier een vervroegde 12weken echo in het ziekenhuis. Spanning omdat ik de 5e ziekte heb opgelopen. Net voor of tijdens de zwangerschap. Steeds weer zijn de echo's spannend. Maar nu lijkt het toch goed te gaan. Ik blijf het spannend, maar het zag er positief uit! Ook afgelopen week de nipt, die goed was. Voor ons ook heel spannend, omdat we in januari een kindje verloren zijn door een slechte nipt. Tot zo ver mn positieve berichten!

één maand geleden

Ik heb vannacht heel leuk gedroomd over dat onze kleine blonde krulletjes heeft. Zo schattig😍. We zien wel of dat klopt. Zelf heb ik donkerbruin steil haar. Ben pas op 10 maart uitgerekend

één maand geleden

Reactie op AMol

Hier een vervroegde 12weken echo in het ziekenhuis. Spanning omdat ik de 5e ...
Wat fijn dat alles tot nu toe goed lijkt te gaan! Kan me voorstellen dat dit veel zorgen en spanning oplevert dus knap dat het lukt km positief te blijven 💕 Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan!

één maand geleden

Reactie op Cottie

Ik heb vannacht heel leuk gedroomd over dat onze kleine blonde krulletjes h ...
Te lief!! Ik heb heel lang geleden eens een droom gehad over mijn dochter met lange bruine krullen. Toen kende ik mijn vriend nog niet eens maar heeft toevallig precies dezelfde mooie krullen als ik toen in die droom op onze dochter zag. Ben heel benieuwd of dit uit gaat komen!

19 dagen geleden

Ik heb weer energie, echt zooo blij mee 😍 Een paar weken geleden kon ik soms alleen maar duf op de bank liggen en ik heb nu in 2 dagen al m'n kleding uitgezocht, zomerkleding naar zolder gedaan, werkkamer helemaal opgeruimd (incl kasten), naar Ikea geweest, benedenverdieping helemaal schoongemaakt 😂 Ik weet niet wat me overkomt. M'n man zei gister ook: ik ben erg blij dat je weer wat energie hebt. 🤪 Vandaag ben ik 16+5. Dit is wel pas sinds een week of 2 hoor, vond het nog best lang duren voordat ik m'n energie weer een beetje terugkreeg. Maar het is er weer 🥰

2 dagen geleden

Gisteren een goede 20 weken echo gehad! Super leuk om de kleine weer te zien al vond hij/zij het niet zo leuk. Ging me toch te keer tegen het echo apparaat als die in de buurt kwam 😅

36 minuten geleden

Ik heb mijn eetlust weer terug! Zo genieten! Wat waardeer je het dan gewoon om een vol bord boerenkool te kunnen wegeten, na al die maanden van misselijk en kleine porties. En vandaag eindelijk weer even mogen spieken naar de twee druktemakers in mijn buik 🥰🥰 Ik vind het best spannend, een tweelingzwangerschap en eerste zwangerschap überhaupt, maar ze lijken superblij met zn tweetjes daarbinnen 💜