4 Reacties

één maand geleden

Bel even met je gynco of verlos en vraag niet hier want hier zijn protocollen voor hier een mama met ervaring

één maand geleden

Dat doen ze alleen als het nodig is meestal proberen ze het eerst met medicijnen. Je kan dit het beste bij je verloskundige of huisarts navragen, je kunt dan bloed/urine laten testen waaruit ze je tekorten kunnen nakijken. Hier ook extreme misselijkheid met braken 12-18 x per dag, inmiddels meer dan 8 kg kwijt maar kan tussendoor en smiddags wel steeds kleine beetjes drinken daardoor gelukkig pas 1x vocht infuus gehad toen ik 8 weken was. Die 1x uit voorzorg gekregen in het ziekenhuis omdat ik even opgenomen was vanwege herhaaldelijk flauw vallen en bloed bij het overgeven en ze de uitslagen van de testen niet meteen hadden. Wel handig om ORS poeder in huis te halen, doe dat wel iedere dag door mijn drinken.

één maand geleden

Bovendien heeft het niet een bewezen effect een vocht infuus ..ketonen in urine duidt meer op ondervoeding .. kijk ook maar eens op hzg.nl

één maand geleden

3x opgenomen geweest. Vocht infuus liet me wel wat helderder voelen, maar ik was alle keren al flink uitgedroogd en plaste ook niet meer. Goed in de gaten houden. Kan heel snel gaan.