24 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op Fzd

Dag allemaal hier 17 weken zwanger en zit onder de medicatie ondansetron en ...
Hier helaas hetzelfde. Het is mijn derde HG zwangerschap en mijn tweede kindje. Waar ik me goed aan vast kan houden is dat ik weet dat het na het bevallen écht heeeeeeel veel beter is. Dan is dat misselijke gevoel in een keer weg. Dat was zo’n opluchting. Over het algemeen kan ik me dit goed blijven bedenken, hoewel er ook dagen zijn dat ik dit lastig vind, omdat eind maart nog zo ver weg is… sterkte!

5 dagen geleden

Dankjewel , wens jou ook heel veel sterkte het is pittig maar we kunnen alleen geduld hebben en volhouden wij kunnen dit

5 dagen geleden

Reactie op Fzd

Dag allemaal hier 17 weken zwanger en zit onder de medicatie ondansetron en ...
Jeetje wat vreselijk!! Ik heb ook HG (gehad?) ik vind het lastig om zo te noemen maar mijn verloskundige vind echt dat ik daar onder val. Ben die eerste 15 weken nauwelijks doorgekomen met medicatie. Het deed allemaal zo weinig… Maar, ik ben nu 20 weken en het is ZO veel minder!! Ik gun jou dit ook heel erg. Mijn schoonzusje heeft ook 2 HG zwangerschappen gehad (nog heftiger dan ik) en die was er rond 20 weken ook veel beter aan toe. Ik hoop voor jou hetzelfde, heel veel sterkte 💜 dit is echt niet niks.

5 dagen geleden

Reactie op Simone23

Hier helaas hetzelfde. Het is mijn derde HG zwangerschap en mijn tweede kin ...
Zo enorm herkenbaar, hoe wonderlijk het was dat direct na de geboorte alles weg was. Inmiddels gaat het met mij wat beter, maar mijn energielevel is enorm laag; iets dat nu begint op te breken. Ik ben de weken letterlijk aan het aftellen. En nou ben ik sowieso al erg gevoelig voor de herfst, ben bekend met depressies, dus dat maakt het er allemaal ook niet makkelijker op. Knuffel voor jullie!