8 Reacties

één maand geleden

Je kunt het bij de echo op een kaartje laten schrijven en dan later samen het kaartje open maken. Of het aan iemand geven die daar dan een taartje oid voor regelt voor jullie samen🥰

één maand geleden

Ik las eens over een heel schattige manier om het te weten te komen (maar het vergt wel een lieve meewerkende baby-winkel persoon). Vraag of de verloskundige het geslacht op een papiertje kan schrijven (en niet spieken!) Ga met je partner naar een baby-winkel en kies twee baby-outfits, een voor een jongen en een voor een meisje (of twee dezelfde speeltjes een blauw en een roze, je snapt het wel). Ga naar de kassa en vraag aan de caissière om (wanneer jullie je even omdraaien of tijdelijk de winkel uitlopen) het kaartje van de verloskundige te lezen en het item voor het juiste geslacht als cadeautje in te pakken. Dan kunnen jullie op een mooie plek samen het cadeautje uitpakken en er op die manier achter komen. Of je zou een bakker kunnen benaderen en een gender-reveal cake voor jullie tweeën kunnen laten bakken. (Dus weer de verloskundige het op een briefje laten schrijven, en dat briefje aan de bakker geven, zorg er wel voor dat de bakker weer dat jullie de uitslag nog niet weten zodat je er niet perongeluk achter komt) dan moet je waarschijnlijk wel een paar dagen extra wachten maar lijkt me ook heel leuk. 😁

één maand geleden

Wij hadden bij m’n vorige zwangerschap roze en blauwe ballonnen gekocht en deze (met het kaartje van het geslacht erop) aan mn moeder gegeven. We hadden onze hondjes daar ook gebracht en zij heeft toen de kleur ballon aan de riempjes van onze hondjes vast gemaakt. Toen stonden wij met de rest van de familie in de tuin en kwamen de hondjes vanaf het pad achter aangerend met de ballonnen🤣alleen voor mijn moeder was de verassing er dus al af maar ze vond het wel leuk om te doen!

één maand geleden

Reactie op MamaMallens

Ik las eens over een heel schattige manier om het te weten te komen (maar h ...
Wat een onwijs leuk idee! Nooit eerder gehoord ook. Bedankt voor de tip 🥰

één maand geleden

Reactie op CM9293

Wij hadden bij m’n vorige zwangerschap roze en blauwe ballonnen gekocht en ...
Wij hebben helaas geen hond maar dit is wel echt heel lief 🥹🥹🥹

één maand geleden

Cupcakes laten maken en dan op een romantisch plekje samen de cupcake eten 🥹 Dat wil ik denk ik doen

één maand geleden

Wij laten het doorgeven aan een bakker die twee gender reveal cupcakes maakt. Zo kunnen we er samen een leuk momentje van maken, hebben we bij de eerste ook gedaan 🥰

één maand geleden

Wij hebben 17/9 de geslachtsecho. We willen graag dat de vk het in een envelop doet. Daarna gaan we het thuis samen openen. Ik denk niet per se met iets romantisch of zo. Veel te nieuwsgierig haha… Maar het lijkt me wel mooi om dat als momentje samen thuis te doen. En niet dat de vk het gewoon zegt als ik daar lig en m’n vriend er naast zit.