22 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg. Ik ben ook 4+6 vandaag rn wil het minimaal tot na 12 weken verbergen

3 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap begon ik het vanaf 14 weken wel te zien, maar was nog goed te verbergen onder een los shirt. Na 20 weken kon je er niet meer omheen 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op BabydiGrande

Bij mijn eerste zwangerschap begon ik het vanaf 14 weken wel te zien, maar ...
Bij mij hetzelfde, eerste babybump foto is van 14 weken, maar die was makkelijk te verbergen. Bij 21 weken was het wel duidelijk dat ik niet zomaar 'dik' was, maar gewoon zwanger

3 maanden geleden

Reactie op Chantalvdv

Ik volg. Ik ben ook 4+6 vandaag rn wil het minimaal tot na 12 weken verberg ...
Oh wat leuk! Ben je dan ook op de 25e uitgerekend? Is overigens een berekening via een app nog niet officieel

3 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Bij mij hetzelfde, eerste babybump foto is van 14 weken, maar die was makke ...
Oh dat duurt dus wel echt nog even!

3 maanden geleden

Reactie op 馃懚馃徎馃

Oh wat leuk! Ben je dan ook op de 25e uitgerekend? Is overigens een bereken ...
24 mrt uitgerekend. Is inderdaad ook via de app nog maar toen ik de verloskundigenpraktijk belde voor afspraak zeiden die ook volgens 1e dag laatste menstruatie dat ik op 24 mrt uitgerekend was en nu dus 4+6 ben. 1e dag laatste menstruatie was 17 juni dus ik telde vanaf die dag als 1 maar is dus vanaf 18e geteld. Elke maandag een volle week dus morgen 5 weken馃檹馃槏

3 maanden geleden

Ik kreeg pas heel laat een zichtbare buik, rond 26 weken. Sommige dragen de buik naar voren en de andere meer naar de zijkant, het heeft verschillende factoren hoe snel je buik groeit

3 maanden geleden

Ik kom het tot 20 weken nog makkelijk verbergen. Nooit echt een grote buik gehad. Het verschilt gewoon heel erg.

3 maanden geleden

Ik weet dat ik het bij mijn eerste met 23 weken nog heel succesvol verborgen heb. Ik ben slank van mezelf, was wel al wat aangekomen, maar afhankelijk van welke kleding ik droeg kon ik het tot die tijd echt prima verbergen. Daarna ging het hard en met 41 weken was mijn buik gigantisch haha馃槀

3 maanden geleden

Vandaag 8 weken en je ziet het toch echt hoor

3 maanden geleden

Bij mij was het vanaf 11 weken al bijna niet meer te verbergen. Heb wel altijd een klein buikje gehad, maar dit was echt een zwanger buikje. Nu 4+2, ben benieuwd hoe lang ik het nu verborgen kan houden.

3 maanden geleden

Zodra ik maar een beetje heb gegeten zie die eruit alsof ik 20 weken zwanger ben, maar goed de boel is al eens lekker opgerekt geweest dus ik ben bang dat ik het niet lang kan verbergen

3 maanden geleden

Het verschilt echt heel erg per persoon, bij mijn eerste zwangerschap zag je het ook wel vanaf 8 weken en begon ik ook al een zwangerschapsbroek te dragen. Maar voor mijn zwangerschap had ik wel een hele platte buik.

3 maanden geleden

Bij de eerste kreeg ik rond 14/15 weken een bollere buik. Nu met de tweede ietsje eerder gok ik..

3 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap begin ik pas een buikje te krijgen aan 20weken. Bij de tweede zwangerschap vanaf 5 weken zat ik al niet meer comfortabel in mijn eigen broeken. En nu met mijn derde zwangerschap kan ik het al niet meer verbergen vanaf 5weken, is precies of het al veel langer is dan 5weken.

3 maanden geleden

Vandaag 6+2 en heb al een buikje. Met 4 weken kreeg ik al vragen of ik zwanger was.

3 maanden geleden

Ook ik ben 4+6 vandaag en heb voor mijn gevoel al een hele opgezette buik maar mijn man kan er nog niks van zien zegt hij馃馃槉

3 maanden geleden

Reactie op althom

Ook ik ben 4+6 vandaag en heb voor mijn gevoel al een hele opgezette buik m ...
Ik had dat opgezette gevoel ook maar is nu helemaal weg! Heb van mezelf geen mega platte buik en al helemaal niet strak, maar ook niet dik. Ben heel benieuwd hoe snel de buik zichtbaar wordt!

3 maanden geleden

Het is heel wisselend volgens mij. Bij mijn eerste kon ik tot 26 weken mijn eigen (spijker)broeken nog makkelijk aan. Nu verwacht ik wel dat je het iets eerder ziet bij een tweede.

3 maanden geleden

Ik ben 7 weken van ons derde kindje en hadden gister een feestje. Ik drink nooit dus kan dat goed verbergen, alleen mijn buik was aan het einde van de avond helemaal rond. Dat een aantal zwangeren aan mij vroegen of het eindelijk zo ver was. Ik denk dat ik het niet lang meer kan verbergen 馃槄