11 Reacties
8 dagen geleden
Herkenbare ‘zorg’! Hier zwanger van de eerste en ons kindje ligt met de voetjes tegen mijn blaas en koppie links bovenin. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij nog draait, met wat harde buiken merk ik toch wel dat er de ene keer meer ‘kind’ links zit en de andere keer meer rechts. Maar het blijft in mijn achterhoofd spannend😅
8 dagen geleden
Hier kunnen ze het niet voelen, kindje ligt te diep in mijn buik. Lekker verstopt. Ons vorige kindje lag tot week 28 ong dwars, toen poosje stuit en uiteindelijk keurig met koppie naar beneden. Deze gaat vast de uitgang ook vinden;)
8 dagen geleden
Tot nu toe net als de eerste in stuit. Eerste is met keizersnede gekomen
5 dagen geleden
Ik hoorde dat ie gunstog lag. Dus denk dan ook in de geboorterichting. Geen keizersnede nodig was me verder al eerder gezegd.
Dus tot nu toe ben ik hier niet zo mee bezig en geloof ik dat dat wel oke is
5 dagen geleden
Bij mij konden ze het nog niet voelen vorige keer maar ik voel steeds op totaal verschillende plekken schopjes dus volgens mij gaat de baby nog mijn hele buik door 😅 tussen week 13 en week 20 had de baby wel echt een voorkeurshouding (met het gezicht in de placenta) maar sindsdien verandert het steeds.
5 dagen geleden
Ik weet het niet! Bij de 20 weken echo niks over gezegd hoe ze lag, ze was lekker aan het draaien en bewegen 🤪 Vanaf wanneer kan de verloskundige dit voelen? Ik heb met 25 weken weer afspraak dus zal het eens vragen. Mijn zoon lag bij de geboorte als sterrenkijker en dit voelde ze toen wel aan het einde, en bevestigd met liggingsecho.
5 dagen geleden
Mijn zoon maakt elke dag nog een koprol in de buik. Ben bijna 23 weken nu en mijn buik gaat echt alle kanten op heen en weer als hij zich van houding verandert.
Ik snap je zorgen gezien de eerste, maar bij een tweede kan het totaal anders zijn en je kindje kan nu echt nog alle kanten op
5 dagen geleden
Mijn twee eerste lagen sinds het begin goed, nummer drie is met 32 weken van stuit naar de normale manier gaan liggen. Vier ligt weer in stuit maar ga er vanuit dat hij nog wel draaien gaat
4 dagen geleden
In stuit, maar de echoscopiste zei dat dat niks uitmaakt omdat ze nog genoeg ruimte hebben om te draaien
4 dagen geleden
Mijn eerste kindje lag ook stuit en heb een keizersnede gehad. Maar nu ligt hij gelukkig al met zijn hoofdje naar beneden dus er is hoop op een natuurlijke bevalling!