19 Reacties

één maand geleden

Gelukkig zeer positief.. blijft toch een spannend moment. Ik werk op een klein bedrijf. Er is maar weinig personeel, en als ik met verlof ga valt er toch 4 maanden lang iemand weg. Maar gelukkig reageerde de baas positief, later maakte hij zelfs al een grap over mijn werkkleding: ofdat ik enig idee had of er genoeg rek in zat en zo niet, hoelang ik dacht erin te blijven passen. Zodat hij dan alvast andere kleding kon bestellen 🫣😅 Echt een last van mij schouders 😁

één maand geleden

Mijn baas, die reageerde erg leuk. Direct enthousiast, eigenlijk precies wat je hoopt te krijgen als reactie. Ik werk met voornamelijk mannen, maar ook zij reageerden allemaal erg leuk op het nieuws. Dus ik was vooral erg opgelucht dat ik het eindelijk had gedeeld met iedereen!

één maand geleden

Hier ook hele leuke reacties. Ik werk al een jaar als projectleider toe naar een groot project van meerdere jaren en zodra ik me verlof ga, gaan we echt starten met het project. De timing voelde voor mij heel onhandig en best vervelend richting mijn werk. Gelukkig reageerde iedereen gewoon erg leuk en niemand maakt zich vooralsnog druk over de planning (ik anders wel). Nu vragen ze iedere dag hoe het gaat.

één maand geleden

Hier ook echt positief! Al merkte ik wel dat er direct stress was om het verlof. Ik ben in november 2023 bevallen van onze 1e dochter. In februari 2024 terug gekomen en ga in februari 2025 weer met verlof. Bij mijm eerste verlof was het erg slecht geregeld en zaten mijn 2e andere collegas echt met een grote shit zooi. Nu ga ik na een jaar weer met verlof, toevallig wéér met carnaval en niet iedereen vind dit even tof. Maarja, ik heb het zelf niet zo gepland en ben harstikke blij met onze zwangerschap dus trek me er weinig van aan 😂

één maand geleden