8 Reacties

3 maanden geleden

Niet. Een echt dikke streep is een streep. Dan test ik niet meer daarna. Bij tuurstreepjes nog wel. Heb je een foto van je test?

3 maanden geleden

Deze is van de 11e. Dit is de donkerste tot nu toe

3 maanden geleden

Die is hartstikke duidelijk hoor! Je bent volgens deze test echt zwanger. Als je er een goed gevoel door krijgt is het niet zo erg om nog een test te doen maar ik zou niet bezig blijven. Puur voor je eigen gemoedsrust.

3 maanden geleden

Ik heb maar 1 test gedaan. Die was positief en ik ben niet ongesteld dus mijn conclusie is zwanger! Ik wacht de echo eind juli af en hopelijk is alles dan goed! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik wel vaker getest, maar dat gaf me alleen maar stress. Vragen aIs: is het streepje nou minder duidelijk of duidelijker...?! Dus nu besloten het de boel de boel te laten!

3 maanden geleden

Reactie op Verseau

Ik heb maar 1 test gedaan. Die was positief en ik ben niet ongesteld dus mi ...
Dit was ook mijn conclusie, van vaker testen krijg ik stress dus ik wacht nu braaf (en ongeduldig) tot de echo en hoop dat alles goed gaat daarbinnen

3 maanden geleden

Ik heb maar 1 test gedaan

3 maanden geleden

Ik begrijp ook niet helemaal waarom je door zou blijven testen? Ik doe altijd maar 2. Eerst eentje waar je twee streepjes krijgt en dan nog clear blue met weken indicator en daarna wacht ik de echo af.

3 maanden geleden

Door onregelmatige cyclus had ik een grootverpakking testen in huis. Ik testte gewoon regelmatig om zeker te weten of ik niet al zwanger was. Bij de eerste lichte positieve test had ik net nieuwe in huis. Ik heb voor de grap gewoon getest tot ze op waren. Wekenindicator heb ik ook meer dan 1x gedaan om iets meer indicatie te krijgen van hoe lang ik nou zwanger was (als ik keek naar laatste menstruatie zou ik al bijna 3 maanden zwanger zijn, wat zeker niet klopte). Nu weet ik van mezelf dat ik me niet snel zorgen maak, dus ik durfde het wel aan. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en heb 1 gezonde dochter dus ken beide kanten. Ik merk vanzelf wel of het nu goed gaat of niet. Ik kan er toch niks aan veranderen.