374 Reacties

茅茅n maand geleden

Nu 16 weken zwanger en 2 kilo aangekomen.

茅茅n maand geleden

17 + 1 en 6.5 kg aangekomen

茅茅n maand geleden

Nu 20+1 en 5 kilo aangekomen

茅茅n maand geleden

Reactie op An4485

Of deze, niet helemaal over gewicht/uiterlijk maar toch stom: 'Je kan met ...
(Oeps! Gereageerd in verkeerde topic 馃檲 Iets met een 'baby-brain' denk ik 馃き)

茅茅n maand geleden

Nu met 19 weken nog steeds hetzelfde gewicht, rond de 67kg. Vorige zwangerschap was ik er eerst 6kg afgevallen en toen 9kg bij, dus 3kg zwaarder dan startgewicht uiteindelijk. Nu eigenlijk niet afgevallen, dus ben benieuwd wat straks de eindstand is!

茅茅n maand geleden

16+5 en 4 kilo afgevallen 馃檲

茅茅n maand geleden

Vandaag (17+1) weer op m'n startgewicht van voor de zwangerschap. Heel kinderachtig, maar ik vind het best spannend omdat ik bij m'n zoontje pas met 25 weken op het startgewicht zat en daarna superhard ging qua gewicht 馃槵

茅茅n maand geleden

Reactie op ArankaB

Eindelijk begint mijn gewicht toe te nemen, na weken van schommelen rond mi ...
Wat voor app is dit?

茅茅n maand geleden

Reactie op AnyaE

Vandaag (17+1) weer op m'n startgewicht van voor de zwangerschap. Heel kind ...
Het is ook allemaal heel spannend toch. Niks kinderachtigs aan. Het is zo een verandering allemaal. Ik tik nu de 80 kilo aan (al +7) Wat het voor mij lastiger maakt is dat mijn partner door langdurige heftige ziekte ondertussen nog maar 60 kil0 weegt, waardoor ik me soms echt even giga voel

茅茅n maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Het is ook allemaal heel spannend toch. Niks kinderachtigs aan. Het is zo e ...
Toch probeer ik mezelf steeds wel voor te houden 'zolang ik en de baby gezond zijn en blijven is het oke en is het gewicht een bijzaak"

茅茅n maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Toch probeer ik mezelf steeds wel voor te houden 'zolang ik en de baby gezo ...
Daar heb je helemaal gelijk in! En dat probeer ik inderdaad ook voor te houden, maar dat lukt op sommige momenten beter dan andere 馃槈

茅茅n maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Het is ook allemaal heel spannend toch. Niks kinderachtigs aan. Het is zo e ...
Ik kan me voorstellen dat dat lastig is! Voor jullie allebei, want hij zou het waarschijnlijk ook graag anders zien. Sterkte! Ik hoop dat hij weer op zal knappen 馃槝

茅茅n maand geleden

Reactie op Renate010

Ik ben nu 20 wkn. Maar niets aan of af. Dus stabiel gewicht
Blij dat ik niet de enige ben! Ik maak me toch af en toe zorgen.. hier 16 weken en niks aangekomen

茅茅n maand geleden

Reactie op marrie112

Wat voor app is dit?
Garmin (voor mijn sporthorloge). Het is maar een kleine feature van de app, maar wel een handige in deze periode

茅茅n maand geleden

16+5 weken en 3 kilo aangekomen

茅茅n maand geleden

20 weken vandaag en +5 kilo

茅茅n maand geleden

20 weken + 7.5 kg

茅茅n maand geleden

20 weken +3,5 kilo

茅茅n maand geleden

19 weken +6 kg

茅茅n maand geleden

Eerst afgevallen, daarna aangekomen. Ben nu 17 weken en zit op hetzelfde gewicht als begin zwangerschap