375 Reacties

茅茅n maand geleden

Nog helemaal niks alleen maar afvallen in totaal 14 kilo ondanks ik normaal eet kindje groeit wel super goed en eet genoeg is zelf groter dan gemiddeld heeeeel appart 2e zwangerschap maar kom nu geen gram aan. Meer mama鈥檚 die dit hebben?

茅茅n maand geleden

22 weken en +3kg

茅茅n maand geleden

19 weken en 4,6 kg aangekomen

茅茅n maand geleden

18 weken +4,5 kg (2e kindje) eerste was ik met 21 weken +3kg. Grappig dat nu sneller gaat. Ik sport nog lekker en heb een gezond bmi van 20 normaal 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op san1236

18 weken +4,5 kg (2e kindje) eerste was ik met 21 weken +3kg. Grappig dat n ...
Ik ben bij mijn 2e juist minder aangekomen dan bij de 1e. Maar ik was in 2020 zwanger van de 1e. Precies corona jaar en moest met 28 weken al met verlof

茅茅n maand geleden

20 weken en 5,7 kg aangekomen

茅茅n maand geleden

Bijna 22 weken en 8,3 kg aangekomen

茅茅n maand geleden

18 weken en + 3 kg

茅茅n maand geleden

20 weken en ben 6 kilo aangekomen

茅茅n maand geleden

19+1 en -1 kilo 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik lees nu ook ineens dit op de 24baby site. Hun richtlijn

茅茅n maand geleden

En lees ook dit op 24 baby als richtlijn

茅茅n maand geleden

Ik lees hier zoveel dat men afvalt en amper aankomt dus dit geeft mij (en misschien anderen) die wel (veel) kilos zijn aangekomen wat meer gemak dat het heel normaal en oke is

茅茅n maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Ik lees nu ook ineens dit op de 24baby site. Hun richtlijn
Ja, het is ook niet goed te vergelijken als je de BMI van anderen niet weet.

茅茅n maand geleden

Reactie op Muziek-Mama

Ja, het is ook niet goed te vergelijken als je de BMI van anderen niet weet ...
Dat ook inderdaad. Met alleen het gewicht. Bij een bepaalde lengte in verhouding ook weer anders. Brlangrijkste dat we allemaal iok gewoon gezond de zwamgerschap doorkomen en ons oke (leren) voelen bij ons gewicht daarbij

茅茅n maand geleden

Ik zit echt aan de hoge kant merk ik, 21.5 week en + 8 kg. Ik had al wel grote borsten die nu ook nog 3 cupmaten groter zijn geworden. In het eerste trimester was ik al 5 kg bijgekomen dus ik vermoed dat een deel ook daar zit. Ik zie aan mijn lijf ( behalve buik en borsten dus) niet echt dat ik veel meer vet heb. Maar maak me toch een beetje zorgen. Ik zwem 3-5 keer per week en wandel regelmatig. Blijf dit ook wel doen 馃槄馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Merel8989

Ik zit echt aan de hoge kant merk ik, 21.5 week en + 8 kg. Ik had al wel ...
Ik ben juist heel blij dat je dit ook deelt! ik zit op 7,5 voor 19 weken en mijn borsten zijn ook echt groot van D naar E en lijkt alsof ze de hele tijd op spanning staan, blauwe aders en mijn tepels (even extra informatie) zijn echt enorm geworden. Is dit bij jou ook zo? 馃槼

茅茅n maand geleden

Begin gewicht 59 nu 18 weken en 8.4 kilo bij gekomen bij mijn vorige zwangerschappen kwam ik ook veel aan!

茅茅n maand geleden

Vandaag 18 weken en nog steeds niks aangekomen 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Merel8989

Ik zit echt aan de hoge kant merk ik, 21.5 week en + 8 kg. Ik had al wel ...
Bij mij ook hoor! Durf niet meer op de weegschaal 馃槄 En ik zwem ook 3x per week een uurtje! En dan ga ik tussendoor nog wandelend boodschappen doen. Heb zelf cup D/E. Ik was hiervoor veel afgevallen dus mijn borsten zijn tot nu toe nog redelijk hetzelfde gebleven. Maar wel veel blauwe aders en heftigere tepels.