375 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Merel8989
Ik zit echt aan de hoge kant merk ik, 21.5 week en + 8 kg.
Ik had al wel ...
Hele normale gewitchstoename hoor! Het is ook heel afhankelijk van met wel gewicht (en BMI) je start. Ik ben nu 21 weken en ook +7kg.
Vorige zwangerschap zelfde lijn gevolgd, kwam toen uit op +15kg wat heel normaal is.
En het ging er ook allemaal weer af 馃槃
Geen zorgen, lekker genieten, bewegen en goed voor jezelf zorgen. Dan is er niks aan de hand 馃槝
茅茅n maand geleden
Reactie op Lieke-01
Hele normale gewitchstoename hoor! Het is ook heel afhankelijk van met wel ...
Dit is wel echt waar! Ben net 2 kg aangekomen (19 weken zwanger) maar mijn bmi was 31 (dat is hoog) daardoor zal ik niet veel aankomen.
4kg in eerste trimester is gemiddeld hoor馃グ
Volg je eigen pad en maak je geen zorgen! Je doet het geweldig!鈾ワ笍
茅茅n maand geleden
Ik maakte me zoveel zorgen omdat ik in de eerste 12 weken 'al' 5 kilo aangekomen was. Maar sindsdien is het eigenlijk vrij stabiel gebleven en is er nog een kilo bij gekomen. Zo anders voor iedereen.
茅茅n maand geleden
Inmiddels 21+3 en 2,6 erbij. Voor mijn gevoel heeft mijn buik ook een groeispurt gehad 馃檲
茅茅n maand geleden
18 weken en 0 kilo aangekomen.. vraag me af of dit wel normaal is. Of eet ik dan te weinig?
茅茅n maand geleden
Reactie op Trajectbaby1
18 weken en 0 kilo aangekomen.. vraag me af of dit wel normaal is. Of eet i ...
Hoi hoi, nee hoor! Ik ben nu 19+1 en weeg nog 1.5 kg onder mijn start gewicht. Bij mijn oudste zoontje ben ik ook pas aangekomen na 20 weken, en daarna tot 40+3 25kg totaal aangekomen. Je komt vaak ook het meeste aan tegen het einde馃槉
Je hoeft je negens zorgen over te maken als de vk dat ook niet doet馃槉
茅茅n maand geleden
Reactie op Tessssjeeee
Hoi hoi, nee hoor! Ik ben nu 19+1 en weeg nog 1.5 kg onder mijn start gewic ...
Ah super dan zit het dus wel goed! Dankjewel voor je reactie 鈽猴笍
茅茅n maand geleden
Reactie op Trajectbaby1
Ah super dan zit het dus wel goed! Dankjewel voor je reactie 鈽猴笍
Natuurlijk, we zijn met zijn alle he!馃グ
茅茅n maand geleden
Reactie op Noekie1989
Nu 19w1d en inmiddels 2 kilo aangekomen 馃檲
Misschien doet het goed om te lezen waar de kilos (nuttig) voor zijn 馃檪
茅茅n maand geleden
Reactie op Noekie1989
Nu 19w1d en inmiddels 2 kilo aangekomen 馃檲
24 baby heeft blijkbaar ook overzichten met tips voor als je meer wil aankomen of juist afvallen tijdens je zeangerschap
茅茅n maand geleden
Nu 19+1 en -1 kilo dan voor de zwangerschap. Buik zie je wel groeien, dus dan toch elders wat gewicht verloren. 1ste trimester ook minder gegeten en geregeld overgeven