375 Reacties

茅茅n maand geleden

19 weken en 6,5 kg aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap was dit nog maar 3,5kg rond dit termijn dus het gaat nu veel sneller.

茅茅n maand geleden

Reactie op Merel8989

Ik zit echt aan de hoge kant merk ik, 21.5 week en + 8 kg. Ik had al wel ...
Hele normale gewitchstoename hoor! Het is ook heel afhankelijk van met wel gewicht (en BMI) je start. Ik ben nu 21 weken en ook +7kg. Vorige zwangerschap zelfde lijn gevolgd, kwam toen uit op +15kg wat heel normaal is. En het ging er ook allemaal weer af 馃槃 Geen zorgen, lekker genieten, bewegen en goed voor jezelf zorgen. Dan is er niks aan de hand 馃槝

茅茅n maand geleden

Reactie op Lieke-01

Hele normale gewitchstoename hoor! Het is ook heel afhankelijk van met wel ...
Dit is wel echt waar! Ben net 2 kg aangekomen (19 weken zwanger) maar mijn bmi was 31 (dat is hoog) daardoor zal ik niet veel aankomen. 4kg in eerste trimester is gemiddeld hoor馃グ Volg je eigen pad en maak je geen zorgen! Je doet het geweldig!鈾ワ笍

茅茅n maand geleden

Ik maakte me zoveel zorgen omdat ik in de eerste 12 weken 'al' 5 kilo aangekomen was. Maar sindsdien is het eigenlijk vrij stabiel gebleven en is er nog een kilo bij gekomen. Zo anders voor iedereen.

茅茅n maand geleden

Vandaag 21 weken en -9kg (doe er niets aan,wel een heel ziek eerste trimester gehad en nu nog steeds snel last van maagpijn. Ook last van hernia/ischias, dus ik sta bijna de gehele dag. Zitten is er niet bij door zenuwbeknelling been.

茅茅n maand geleden

Inmiddels 21+3 en 2,6 erbij. Voor mijn gevoel heeft mijn buik ook een groeispurt gehad 馃檲

茅茅n maand geleden

18 weken en 0 kilo aangekomen.. vraag me af of dit wel normaal is. Of eet ik dan te weinig?

茅茅n maand geleden

Reactie op Trajectbaby1

18 weken en 0 kilo aangekomen.. vraag me af of dit wel normaal is. Of eet i ...
Hoi hoi, nee hoor! Ik ben nu 19+1 en weeg nog 1.5 kg onder mijn start gewicht. Bij mijn oudste zoontje ben ik ook pas aangekomen na 20 weken, en daarna tot 40+3 25kg totaal aangekomen. Je komt vaak ook het meeste aan tegen het einde馃槉 Je hoeft je negens zorgen over te maken als de vk dat ook niet doet馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Tessssjeeee

Hoi hoi, nee hoor! Ik ben nu 19+1 en weeg nog 1.5 kg onder mijn start gewic ...
Ah super dan zit het dus wel goed! Dankjewel voor je reactie 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Trajectbaby1

Ah super dan zit het dus wel goed! Dankjewel voor je reactie 鈽猴笍
Natuurlijk, we zijn met zijn alle he!馃グ

茅茅n maand geleden

Nu 19w1d en inmiddels 2 kilo aangekomen 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Noekie1989

Misschien doet het goed om te lezen waar de kilos (nuttig) voor zijn 馃檪

茅茅n maand geleden

Reactie op Noekie1989

24 baby heeft blijkbaar ook overzichten met tips voor als je meer wil aankomen of juist afvallen tijdens je zeangerschap

茅茅n maand geleden

22 weken + 12 kilo

茅茅n maand geleden

Nu 19+1 en -1 kilo dan voor de zwangerschap. Buik zie je wel groeien, dus dan toch elders wat gewicht verloren. 1ste trimester ook minder gegeten en geregeld overgeven

茅茅n maand geleden

18 weken en +2 kg

茅茅n maand geleden

19 weken +12,5 kg

茅茅n maand geleden

21 weken en inmiddels +2kg.

茅茅n maand geleden

Mijn dochter 500 gram 18 weken en 2 dagen

茅茅n maand geleden

Morgen 20 weken en +4,5 kg. Eerst ging het heel langzaam maar de laatste drie weken is de eetlust terug en gaat het opeens rap.