375 Reacties
19 dagen geleden
Hier gaat het ook opeens hard.. heel lang tussen de 3-3,5 kg geschommeld en nu opeens 5kg aangetikt bij 21+4. Ik vind het geestelijk toch een dingetje ookal weet ik dat het erbij hoort. Ik eet niet meer dan normaal en zolang dat prima gaat is het wat het is natuurlijk. Zal nog wel veel meer bijkomen 🙈
18 dagen geleden
22 weken +3 kilo. Wel in de laatste drie weken dus hopelijk is het nu niet per week een kilo erbij😂
18 dagen geleden
+3 kilo nu en 19 weken.
Ik hou mijn gewicht bij in de samsumg health app en heb daar ook mn zwangerschap ingevuld. En alsnog geeft ie aan dat ik bijna te zwaar zou zijn en dat mijn bmi bijna in het rood staat. Super irritant vind ik dat en snap ook niet dat die app dat zo laat zien als je ook je zwangerschap hebt ingevuld😒
17 dagen geleden
Reactie op H!
21 weken al 10kg. Vorige zwangerschap was dit ook en in totaal 20kg aangeko ...
Wat goed! En hoe is dit er weer afgegaan? Merk dat ik zelf erg met mijn gewicht bezig ben (altijd al zo geweest). Was eindelijk 10kg afgevallen en weer op de juiste route richting een gezond gewicht en toen werd ik zwanger 🙈 een zegen uiteraard maar ben heel bang om weer terug te gaan naar hoe ik eerst was.
Ben nu 20 weken en + 4kg
17 dagen geleden
Vorige zwangerschap heb ik zo’n beetje alles gegeten wat los en vast zat, omdat ik me vaak gewoon zo beroerd voelde van de honger (moest er zelfs snachts uit om te eten 😅). Tijdens die zwangerschap is er zeker 24kg bijgekomen, 3 maanden na de bevalling zat er nog +16kg aan. Met bloed zweet en tranen uiteindelijk een jaar na de bevalling weer op m’n oude gewicht, maar me echt heel erg ongelukkig hierbij gevoeld.
Ik ben me er van bewust dat je het niet helemaal in de hand heb, maar toch probeer ik het deze keer het niet zover laten komen en ben ik een stuk ‘strenger’ voor mezelf. Ik ben nu 24 weken zwanger en +4kg.
16 dagen geleden
Reactie op Muziek-Mama
20 weken. Van 61 naar 68,5 kg gegaan. 🙈
Exact hetzelfde hier! Toch even wennen op de weegschaal voor mij haha, na 10 jaar lang 61 te hebben gewogen
16 dagen geleden
Nu 21 weken en al zeker 6kg bij.
Ben zelf altijd mager geweest (en ik ben lang 1,80) dus voor mn gevoel heb ik eindelijk is een keer een normaal acceptabel gewicht😅 ik ben er gewoon harstikke trots op en hoop dat er na bevalling wel een beetje kilo's blijven hangen 🙈