375 Reacties

15 dagen geleden

22+4 en 2 kilo aangekomen

15 dagen geleden

Reactie op Macy92

22+4 en 2 kilo aangekomen
Sinds jaaaaaren nu net weer over de 60kg. Benieuwd of ik de 70 ook nog aan ga tikken 馃槄

15 dagen geleden

24 weken Zwanger van een tweeling en kilo of 6 aangekomen..

15 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

24 weken Zwanger van een tweeling en kilo of 6 aangekomen..
Van 54-60

15 dagen geleden

22 weken en + 6 kilo

15 dagen geleden

23w+3 en 1 kg aangekomen

14 dagen geleden

Ik ben nu 24 weken zwanger van een tweeling en 6,4 kg aangekomen. Ik was de eerste weken juist afgevallen ivm misselijkheidklachten, nu komen ze er weer bij. afgelopen 3,5 week 2 kg..dus als het zo gelijdelijk blijft gaan ben ik er best gelukkig mee op dit moment. Geen vreetbuien, wel iets meer trek dan normaal. Is ook wel logisch met een tweeling. Take care allemaal!! 馃尮

12 dagen geleden

22+1 en +8 kg

12 dagen geleden

Nu 24+5 en het zelfde gebleven niks bij of niks aan

12 dagen geleden

Reactie op Noekie1989

Hoii, Hier nog niks aangekomen, ondanks de eetbuien 馃槄 11 + 3
Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was dat ook zo tot week 17. In bijna 4 weken tijd ineens 5 kg erbij (zit nu op 21 weken), dus het kan ineens hard gaan 馃檲

12 dagen geleden

Reactie op 馃懚馃徎馃

Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was dat ook zo tot week 17. In bij ...
Geeft niet, tis ook mijn eerste zwangerschap, dus nieuw op dit gebied 馃檲 inmiddels 21w3d en 3 kilo aangekomen 鈽猴笍

12 dagen geleden

Reactie op Noekie1989

Hoii, Hier nog niks aangekomen, ondanks de eetbuien 馃槄 11 + 3
Een troost. Hoe minder je aankomt hoe minder kans op lichamelijke ongemakken. Bv. Bekkenklachten kunnen ineens ontstaan en worden meestal erger bij extra kilos. Ik kwam van een gezond gewicht en ben binnen de normen aangekomen, maar die kilos helpen niet mee voor mn klachten is me gezegd. Dus alles heeft zn voor en nadelen, ook weinig aankomen. Zolang jij en je baby maar gezond zijn is het prima toch 馃檪

11 dagen geleden

Ik merk dat ik best onzeker word van de vele berichten dat vrouwen nog zo weinig zijn aangekomen 馃槼 Ik ben 21 weken zwanger en al 8 kg aangekomen, maar doe niks geks qua voeding of beweging. Kom ook van een normaal gewicht af.

11 dagen geleden

Reactie op Floral

Ik merk dat ik best onzeker word van de vele berichten dat vrouwen nog zo w ...
Er zijn er wel een paar hoor, ik doe ook niks geks en vanmorgen + 9 bij 24 weken met een normaal BMI bij de start. Bij 8 weken zat er al gelijk 3 aan, denk ook veel vocht en borsten verder snel veel groter . Iedereen heeft een ander lichaam. Ik ben ook niet erg misselijk ofzo geweest dus kon goed eten. Beweeg ook dagelijks en sport 4 x per week. Probeer het positief in te zien, er is genoeg voeding voor mezelf en de baby om goed te groeien馃挆

11 dagen geleden

Hier nog niks aangekomen, nu 21 weken. Eet gewoon normaal en de groei van de baby is gemiddeld. :)

11 dagen geleden

Ben nu 20 weken Nog niets aangekomen

11 dagen geleden

Reactie op Floral

Ik was al te zwaar, dus dan komt er minder bij. Laat je niet onzeker maken!

11 dagen geleden

Reactie op Momada

Ik was al te zwaar, dus dan komt er minder bij. Laat je niet onzeker maken! ...
Dat is niet helemaal waar hoor. Ik ben ook zwaar en hier komt het er ook gewoon aan, al 7 kilo terwijl ik daarnaast nog steeds 3x per week zwem en normaal eet

11 dagen geleden

21 weken nu rond de 6,5 kg! BMI rond de 19 voordat ik zwanger werd.

11 dagen geleden

Reactie op Floral

Ik had dit ook heel erg bij dit topic. Ben zelf nu bijna 23 weken en ook al 8,5 kilo zwaarder. Van 60 naar 68,5. Probeer ook gezond te eten en te bewegen, maar schijnbaar slaat je lichaam ook alvast vet op voor tijdens de borstvoeding etc en vliegt het er dan vanaf. Ik ga zelf vanaf nu gewoon niet meer te vaak op de weegschaal staan 鈿栵笍