375 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben 21 weken en 2 kg aangekomen tot nu toe ( wel samen met de di毛tiste ivm hoge bmi)

11 dagen geleden

Ik nu rond de 5 kilo, 20 weken. Maar dat snap ik ook wel als ik mijn borsten zie en de grootte van mijn buik 馃槅 geen zorgen maken dames, ieder zn eigen tempo en groei 馃┓

11 dagen geleden

Mijn dochter is 20.2 weken en 1 kilo aangekomen

11 dagen geleden

20+2 en 8 kilo erbij 馃ぐ馃徑

11 dagen geleden

21 weken - 9 kilo

9 dagen geleden

Reactie op Floral

Ik merk dat ik best onzeker word van de vele berichten dat vrouwen nog zo w ...
Don鈥檛 worry! Heb het hier al vaker gepost maar is heel normaal hoor. Check anders even hier: https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/gewichtstoename-tijdens-zwangerschap/ Bij een gezond bmi is tussen de 12 en 16 kg heel normaal. Tijdens mijn vorige zwangerschap 15 kilo aangekomen (kwam van 64 kg) en ging er allemaal mega snel weer af. Nu zit ik weer een beetje op dezelfde lijn. 23 weken en +7kg. Ik denk dat het voor veel ook makkelijker is om te posten als je weinig bent aangekomen, en je meer een drempel voelt om iets te posten als je dan afwijkt daarvan. Alles is goed, zolang je gewoon voedzaam eet en probeert te bewegen. Je lichaam doet de rest en slaat indd extra op waar nodig 馃グ Hoop je hiermee, en eventueel anderen, wat gerust te hebben gesteld.

9 dagen geleden

23 weken denk +1 kilo aangekomen bij me eerste ging dat wel anders馃槀

9 dagen geleden

Ik ben slank van mezelf en mijn verloskundige zei juist dat het goed is om wat extra vet op te slaan, want dat ga je hard nodig hebben als je borstvoeding geeft. Geldt misschien niet als je al een te hoog BMI hebt, maar ik vond het wel geruststellend om te horen.

9 dagen geleden

Reactie op Floral

Ik merk dat ik best onzeker word van de vele berichten dat vrouwen nog zo w ...
Gewoon normaal hoor! Geen zorgen over maken鉂わ笍 hier nu +7 met 23weken.

9 dagen geleden

Misschien helpt het ook als we behalve hoeveel kilos aangekomen bij hoeveel weken ook ons startgewicht en onze lengte vermelden. Dat geeft een completer beeld

9 dagen geleden

Startgewicht: 72 kg Lengte: 170 cm Aantal weken zwanger: 21 Aangekomen kilos: 9 kg

9 dagen geleden

Startgewicht 55. Lengte 1.68. Weken zwanger 21.6. Bijgekomen 1 kg

9 dagen geleden

Startgewicht: 84.8 kg Lengte: 181cm Aantal weken zwanger: 22 Aangekomen kilo鈥檚: 6,5 kg

9 dagen geleden

Startgewicht: 72 kg Lengte: 1.76 cm Aantal weken zwanger: 23 weken Aangekomen kilo鈥檚: 6 kg

9 dagen geleden

Reactie op Altima

Startgewicht 55. Lengte 1.68. ...
Correctie 20.6 馃槝

9 dagen geleden

Startgewicht: 75,5 kg Lengte 1,72 cm Aantal weken zwanger: 24.1 weken Aangekomen kilo's: 4,6 kg

9 dagen geleden

Startgewicht: 69.9 Lengte: 170cm Weken zwanger: 24+4 Bijgekomen: 10kg

9 dagen geleden

Startgewicht: 85 Lengte: 172 Aantal weken zwanger: 22 (morgen) Aantal aangekomen kilo鈥檚 10.1

9 dagen geleden

Startgewicht: 66.5kg Lengte: 166cm Aantal weken zwanger: 24 weken Aangekomen kilo鈥檚: 5,3kg

9 dagen geleden

Start gewicht: 94.6 Lengte: 159 Aantal weken zwanger: 21 Aangekomen kilo's: 1 (was 5 maar ben de laatste 2 weken door ziekte 4 kilo afgevallen)