376 Reacties
8 dagen geleden
Startgewicht: 65.5 kg
Lengte: 1.72 m
Aantal weken zwanger: 24 + 4
Aantal aangekomen kilo's: 4.5 kg
7 dagen geleden
Startgewicht: 61 kg
Lengte: 1.64 m
Aantal weken zwanger: 24
Aantal aangekomen kilo's: 2
Ik was in het begin veel afgevallen door misselijkheid.
6 dagen geleden
Startgewicht: 57,5 kilo
Lengte: 160
Weken zwanger: 25
Aangekomen: 5
Moet wel zeggen dat de kilo’s echt van de laatste weken zijn. Ergste misselijkheid nu eindelijk voorbij en heb me soms toch een trek! Geniet er ook wel goed van dat eten weer smaakt. ☺️
Fijn wel dat iedereen zo eerlijk durft te delen! Weet wel dat het voor iedereen anders is en het helemaal niets zegt, maar het is toch prettig om ervaringen van jullie te lezen en te beseffen dat het gewoon hoort zoals het gaat!
6 dagen geleden
Oké opeens gaat het heel hard….
Startgewicht: 85
Lengte: 172
Aantal weken zwanger: 22 + 2
Aantal aangekomen kilo’s 11.1
6 dagen geleden
Ik ben 22+2 en nog maar 1,5 kg aangekomen. Ik deed dan wel 5 dagen in de week intensieve krachttraining en daar ben ik sinds de zwangerschap helemaal mee gestopt. Dus waarschijnlijk veel spiermassa verloren?
3 dagen geleden
Ik was voor de zwangerschap bezig met een revalidatie traject voor long covid. Toen ik er net achter kwam zwanger te zijn ben ik eerst nog 3,5 kilo afgevallen. Nu 24+3 en weer terug op mijn start gewicht.
Sta nu dus op +0 kilo voor de zwangerschap
3 dagen geleden
Reactie op DuurzameMuzieknoot773261
Ik was voor de zwangerschap bezig met een revalidatie traject voor long cov ...
Zolang jij en de baby nu maar gezobd zijn en blijven is het goed toch. Iedere zwangerschap verloopt anders
3 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
Zolang jij en de baby nu maar gezobd zijn en blijven is het goed toch. Iede ...
Zeker! Alles gaat tot nu toe fantastisch. Geen zwangerschapsklachten, alle echo's zijn goed, het hartje is sterk en ook de suikertest was goed. Dus hier helemaal blij :)
En na 3 jaar lang alleen maar aankomen is het ook wel lekker om te merken dat het revalidatietraject heeft geholpen en dat ik nu niet flink weer aankom.