371 Reacties

2 maanden geleden

11+3 en ongeveer 1,5 afgevallen

2 maanden geleden

11+6 en ben 8,5 kg afgevallen

2 maanden geleden

Nagenoeg geen verandering in gewicht hier. De vorige keer kwam ik ook pas in hey tweede trimester snel aan.

2 maanden geleden

Hier 11+4 en nu -6 kg. Veel aan het spugen helaas.

2 maanden geleden

13 weken en 2 kg aangekomen

2 maanden geleden

13+3, schommel tussen 0 en 1 kg aangekomen. Dit is mijn eerste kindje en mijn buik is wel al echt gegroeid!

2 maanden geleden

10+3 en nu 2 kilo aangekomen

2 maanden geleden

Ik ben 12+1 en 3 kilo aangekomen (geen enkele last gehad van misselijkheid).

2 maanden geleden

13 weken 2 kilo aangekomen

2 maanden geleden

Zwanger van de vierde, 13 weken nu en 0 kilo aangekomen. Wel al een buikje. Elke zwangerschap is dit bij mij verschillend geweest hoor, bij de tweede was ik nu echt al wel een kilo of 4 aangekomen

2 maanden geleden

11 weken en 0,5kg aangekomen

2 maanden geleden

10 weken en 5 kilo aangekomen

2 maanden geleden

Ik zit nog steeds rond hetzelfde gewicht. Ik schommelde altijd tussen de 67,5kg en 70kg. Was bij de vorige controle (vorige week) 69kg. Zit nu op 13+4. Vorige zwangerschap was ik nu -4kg ofzo.... Toen hield ik geen eten binnen en kwam elke keer alles eruit.... Was eerst 6kg kwijt en aan het einde was ik maar 3kg zwaarder dan voor de zwangerschap. Ben dus benieuwd hoeveel ik nu uiteindelijk ga aankomen, maar verwacht niet mega veel, omdat ik nu nog op hetzelfde gewicht zit.

2 maanden geleden

11 weken en 1 kilo erbij

2 maanden geleden

3kg erbij馃槶

2 maanden geleden

Ik was een kilo afgevallen maar dat is er nu (met ruim 15 weken) weer bij. Alleen nog steeds niet veel eetlust. M鈥檔 buik begint wel te groeien dus heb het gevoel dat de kleine me van binnen opeet 馃ぃ maar da鈥檚 prima 馃グ

2 maanden geleden

12+0 van een tweeling maar ruim 7 kilo afgevallen tot nu toe 馃 ik heb een enorme afkeer tegen eten ontwikkeld en hetgeen wat ik wel kan eten is gezond 馃槀 ben plus size dus op zich niet zo erg hahaha. Maar hoop wel dat dit niet zo hard blijft gaan

2 maanden geleden

Met 14 weken 1 kilo afgevallen. Niet gespuugd, maar misschien wat minder eetlust en ik heb al bijna 7 weken niet gesport en voel mijn spieren verdwijnen 馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op Sharonaa23

10 weken en 5 kilo aangekomen
Gelukkig ben ik niet de enige! Veel meer aangekomen dan bij de eerste 2. 馃榾

2 maanden geleden

Reactie op Leeiinaa

Gelukkig ben ik niet de enige! Veel meer aangekomen dan bij de eerste 2. 馃榾 ...
Dit is ons eerste kindje, hoeveel ben jij aangekomen?