372 Reacties

2 maanden geleden

Bijna 13 weken en -0.5.. in m鈥檔 vorige zwangerschap kwam k n kilo per week aan in t tweede trimester. Hoop dat t nu wat minder is (liever niet nog eens +20)

2 maanden geleden

12+2 en kom net terug van een all-in vakantie. Heb me zojuist gewogen en +4 kilo vanaf het begin van de zwangerschap 馃コ馃槶 mag hopen dat er nog een beetje af gaat, of in ieder geval niet zo snel meer bijkomt

2 maanden geleden

Morgen 12 weken en al 3 kilo aangekomen

2 maanden geleden

Reactie op Sharonaa23

Dit is ons eerste kindje, hoeveel ben jij aangekomen?
Nu 6 kg bij 12 weken.

2 maanden geleden

Niks aangekomen en zit bijna op 12 weken. Heel gek gezien ik altijd heel snel en makkelijk aankom. Ben ook overduidelijk dikker en eet meer dan eerst. Snap er niks van.

2 maanden geleden

10.5 en 4.5 kilo eraf

2 maanden geleden

Reactie op 馃懚馃徎馃

Niks aangekomen en zit bijna op 12 weken. Heel gek gezien ik altijd heel sn ...
Uit mijn bloedonderzoek kwam dat mijn schildklier nu veeeel sneller werkt en dit schijnt te horen bij zwangerschap zei de vk. Misschien kan dat meewerken aan het feit dat we minder snel aankomen dan normaal?

2 maanden geleden

Reactie op Positiefzwanger

Uit mijn bloedonderzoek kwam dat mijn schildklier nu veeeel sneller werkt e ...
Oh klinkt wel heel logisch! Dat zou in ieder geval wel een mooie bijkomstigheid zijn

2 maanden geleden

13.2 weken nu, niks aangekomen of afgevallen

2 maanden geleden

Sinds de intake(11 weken) tot nu 15 weken.maar 0.8 kg aangekomen

2 maanden geleden

Ik was 3 kilo afgevallen: gedeeltelijk spier omdat ik het eerste trimester niet meer naar de fitness ging. Ondertussen ben ik nu weer 0,5 kilo zwaarder en ben ik 13 weken.

2 maanden geleden

Bij de eerste 2 ben ik beide keren 40 kilo bijgekomen馃槶馃槶 Beide keren ook weer eraf gesport.. nu ben ik 13 weken zwanger en ongeveer 1.5 bij. Waar ik zelf heel trots op ben aangezien ik de andere keren al rond de 10 kilo bij was rond deze periode 馃ゴ馃ゴ

2 maanden geleden

Alleen afgevallen tot nu toe, ben 12 weken. Minder honger en kan kleinere porties op. Mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 7kg bijgekomen.

2 maanden geleden

12 weken en 7kg eraf. Periode alleen maar overgeven en misselijk zijn馃様

2 maanden geleden

Ben nu 15+2 en 1kg aangekomen! Op t begin erg misselijk geweest, m'n gewicht heeft toen erg geschommeld met afvallen en hetzelfde blijven. Verloskundige was gister blij met de 1kg馃槀 legaal aankomen voelt toch een beetje gek haha.

2 maanden geleden

14+2 en 4 kg eraf

2 maanden geleden

14+5 en ongeveer +2,5. Ik kom erg snel aan altijd, dus blij dat ondanks het minder sporten toch nog niet mega veel ben aangekomen.

2 maanden geleden

15+4 en niks aangekomen of afgevallen.

2 maanden geleden

15+6 -1,5 kilo

2 maanden geleden

16+2 en - 8kg. Hg zwangerschap