Bijna 13 weken en -0.5.. in m鈥檔 vorige zwangerschap kwam k n kilo per week aan in t tweede trimester. Hoop dat t nu wat minder is (liever niet nog eens +20)
12+2 en kom net terug van een all-in vakantie. Heb me zojuist gewogen en +4 kilo vanaf het begin van de zwangerschap 馃コ馃槶 mag hopen dat er nog een beetje af gaat, of in ieder geval niet zo snel meer bijkomt
Niks aangekomen en zit bijna op 12 weken. Heel gek gezien ik altijd heel snel en makkelijk aankom. Ben ook overduidelijk dikker en eet meer dan eerst. Snap er niks van.
Niks aangekomen en zit bijna op 12 weken. Heel gek gezien ik altijd heel sn ...
Uit mijn bloedonderzoek kwam dat mijn schildklier nu veeeel sneller werkt en dit schijnt te horen bij zwangerschap zei de vk. Misschien kan dat meewerken aan het feit dat we minder snel aankomen dan normaal?
Ik was 3 kilo afgevallen: gedeeltelijk spier omdat ik het eerste trimester niet meer naar de fitness ging. Ondertussen ben ik nu weer 0,5 kilo zwaarder en ben ik 13 weken.
Bij de eerste 2 ben ik beide keren 40 kilo bijgekomen馃槶馃槶
Beide keren ook weer eraf gesport.. nu ben ik 13 weken zwanger en ongeveer 1.5 bij. Waar ik zelf heel trots op ben aangezien ik de andere keren al rond de 10 kilo bij was rond deze periode 馃ゴ馃ゴ
Ben nu 15+2 en 1kg aangekomen! Op t begin erg misselijk geweest, m'n gewicht heeft toen erg geschommeld met afvallen en hetzelfde blijven. Verloskundige was gister blij met de 1kg馃槀 legaal aankomen voelt toch een beetje gek haha.