374 Reacties
2 maanden geleden
Vanaf het moment van de test tot 1e afspraak vk was het al +- 5kg afgevallen (thuis gewogen) en nu vandaag in +- maand tijd weer 4kg afgevallen
2 maanden geleden
Precies 15 weken, gewicht gelijk gebleven door letten op voeding. Na 2 zwangerschappen zitten er nog teveel extra kilo's aan, bang om veel aan te komen 😣.
2 maanden geleden
Reactie op Mcym
15 weken en +4,5e kg
Het is mijn eerste.
Had helemaal geen misselijkheid e ...
Niet gemeen bedoel, maar ik denk niet dat het minder snel gaat nu. Volgens mij kom je in trimester 1 het minst aan en daarna juist steeds meer 🙈 ligt er natuurlijk wel aan hoe je eet, zoals je zelf al zegt.
één maand geleden
Ik begon op dag van de positieve test op 69kg ik heb vanochtend gewogen en ik weeg nu 66.3. Ben al wel weer iets aangekomen want ik was op 65kg. Maar ik heb dus bijna geen eetlust, maar het lijkt weer wat de betere kant op te gaan. Ik ben 14+3😊
één maand geleden
Reactie op Macy92
Niet gemeen bedoel, maar ik denk niet dat het minder snel gaat nu. Volgens ...
Zegt niks hoor!😊 Iedereen is helemaal anders. Ik was de eerste 20 weken niks aangekomen dus dan denk je van ow zoveel ga ik niet aan komen, maar boem... de laatste 20 weken 25 kg aangekomen (zonder heel anders te eten).
Voor iedereen is dat dus erg anders ik ken ook iemand die maarliefst 13 kg in de eerste trimester is aangekomen en in de laatste 2 maar 2kg bij🤷🏻♀️.
Zwangerschap is gewoon raar en geen pijl op te trekken denk ik.😊😅
één maand geleden
Oeps ik had dit topic beter niet kunnen lezen🙈 ben 15 weken en 9 kg aangekomen.😅 1e zwangerschap, bloeddruk en suiker zijn goed. Week 6 tm 12 ziek geweest en iedere 2 uur alleen specifieke dingen kunnen eten om niet zieker te worden. Nu wel normaal eetpatroon en wel meer honger niet meer zoete trek ofzo, dus zal vast goedkomen, maar had stiekem gehoopt niet de enige te zijn🙈
één maand geleden
Reactie op Miwakali
Oeps ik had dit topic beter niet kunnen lezen🙈 ben 15 weken en 9 kg aangek ...
Ohh meid herkenbaar, ben inmiddels ook ongeveer 6 kg aangekomen met 16 weken zwangerschap. Als ik de reacties hier lees voel ik me ook nog meer tonnetje rond dan ik me al voelde haha.
één maand geleden
Met 16.2 zat ik op -0,4 kg daarna nog niet weer gewogen. Morgen 17 weken.