374 Reacties

2 maanden geleden

Bijna 17 weken en 2,5 kilo

2 maanden geleden

Vanaf het moment van de test tot 1e afspraak vk was het al +- 5kg afgevallen (thuis gewogen) en nu vandaag in +- maand tijd weer 4kg afgevallen

2 maanden geleden

15 weken en +4,5e kg Het is mijn eerste. Had helemaal geen misselijkheid en veel honger. Ook wel lekker zomer gevierd met veel eten. Hopelijk gaat het straks wat minder snel 😅

2 maanden geleden

3e kindje ik ben nu 15+5 en 4kg aangekomen

2 maanden geleden

Precies 15 weken, gewicht gelijk gebleven door letten op voeding. Na 2 zwangerschappen zitten er nog teveel extra kilo's aan, bang om veel aan te komen 😣.

2 maanden geleden

+0 kg, maar dat komt vooral omdat ik in de eerste weken juist 3kg was afgevallen door misselijkheid en verminderde eetlust. De 3kg zitten er nu weer aan, dus ik hoop dat nu de stijgende lijn ingezet is🤭

2 maanden geleden

Reactie op Mcym

15 weken en +4,5e kg Het is mijn eerste. Had helemaal geen misselijkheid e ...
Niet gemeen bedoel, maar ik denk niet dat het minder snel gaat nu. Volgens mij kom je in trimester 1 het minst aan en daarna juist steeds meer 🙈 ligt er natuurlijk wel aan hoe je eet, zoals je zelf al zegt.

één maand geleden

14 weken en nog -4kg Eerste weken 7 kg afgevallen, zo misselijk en overgeven. Gelukkig beide al minder geworden.

één maand geleden

Ik begon op dag van de positieve test op 69kg ik heb vanochtend gewogen en ik weeg nu 66.3. Ben al wel weer iets aangekomen want ik was op 65kg. Maar ik heb dus bijna geen eetlust, maar het lijkt weer wat de betere kant op te gaan. Ik ben 14+3😊

één maand geleden

Reactie op Macy92

Niet gemeen bedoel, maar ik denk niet dat het minder snel gaat nu. Volgens ...
Zegt niks hoor!😊 Iedereen is helemaal anders. Ik was de eerste 20 weken niks aangekomen dus dan denk je van ow zoveel ga ik niet aan komen, maar boem... de laatste 20 weken 25 kg aangekomen (zonder heel anders te eten). Voor iedereen is dat dus erg anders ik ken ook iemand die maarliefst 13 kg in de eerste trimester is aangekomen en in de laatste 2 maar 2kg bij🤷🏻‍♀️. Zwangerschap is gewoon raar en geen pijl op te trekken denk ik.😊😅

één maand geleden

Ik durfde mij niet te wegen, maar net toch even gedaan. Nog helemaal niks aangekomen😀. 15+2 vandaag.

één maand geleden

15+5 en nu 2,5 kilo aangekomen, is mijn 3e kindje☺️

één maand geleden

13+2 en 1 kilo erbij!

één maand geleden

Ik ben 15+1 en ongeveer 5 kilo afgevallen, 3 kilo in het 1e trimester en 2 kilo in het 2e trimester

één maand geleden

Oeps ik had dit topic beter niet kunnen lezen🙈 ben 15 weken en 9 kg aangekomen.😅 1e zwangerschap, bloeddruk en suiker zijn goed. Week 6 tm 12 ziek geweest en iedere 2 uur alleen specifieke dingen kunnen eten om niet zieker te worden. Nu wel normaal eetpatroon en wel meer honger niet meer zoete trek ofzo, dus zal vast goedkomen, maar had stiekem gehoopt niet de enige te zijn🙈

één maand geleden

Reactie op Miwakali

Oeps ik had dit topic beter niet kunnen lezen🙈 ben 15 weken en 9 kg aangek ...
Ohh meid herkenbaar, ben inmiddels ook ongeveer 6 kg aangekomen met 16 weken zwangerschap. Als ik de reacties hier lees voel ik me ook nog meer tonnetje rond dan ik me al voelde haha.

één maand geleden

Reactie op Miwakali

Oeps ik had dit topic beter niet kunnen lezen🙈 ben 15 weken en 9 kg aangek ...
Hier precies hetzelfde! Alleen nu 14 weken en de teller staat op 9,6 kg😅

één maand geleden

Met 16.2 zat ik op -0,4 kg daarna nog niet weer gewogen. Morgen 17 weken.

één maand geleden

Reactie op Humbly89

Hier precies hetzelfde! Alleen nu 14 weken en de teller staat op 9,6 kg😅
Ooh zoo fijn om nog een lotgenoot te hebben haha

één maand geleden

Reactie op LizHaJa

Ohh meid herkenbaar, ben inmiddels ook ongeveer 6 kg aangekomen met 16 weke ...
Jaa dat had ik dus ook, dusss dit soort reacties helpen haha