374 Reacties
één maand geleden
Reactie op Miwakali
Oeps ik had dit topic beter niet kunnen lezen🙈 ben 15 weken en 9 kg aangek ...
Ik was bij mijn eerste 2 zwangerschappen met 14 weken ook al 10 kilo aangekomen.. in totaal 40 bij beide 🥴
Je kan er weinig aan doen je bent overgeleverd aan je lijf.
Bij de eerste heb ik alles gegeten wat los en vast zat en bij de tweede had ik een normaal eetpatroon.
Nu bij de derde ben ik wel heel erg voorzichtig en sport ik veel omdat ik niet voor de derde keer 40 kilo eraf wil sporten en diëten🥴
één maand geleden
Reactie op Willllll
Zijn er ook die wat zijn afgevallen? Ben nu 15 weken, maar weeg nu minder a ...
Jaa ik, ik heb dus 0 eetlust. Ben vandaag 14+5, ik begon met 69 kg en ben nu 66.3kg. Ben wel al iets bij want het was op een gegeven moment zelfs 65.7
één maand geleden
Reactie op Tessssjeeee
Jaa ik, ik heb dus 0 eetlust. Ben vandaag 14+5, ik begon met 69 kg en ben n ...
Heeel herkenbaar, 0 eetlust. Normaal weeg ik 58kg, trimester 1 was dit naar 50 kg gegaan (wel met hg/extreme zwangerschapsmisselijkheid) en nu zit ik op 53. Dus heel langzaam komt het er nu bij.
één maand geleden
Reactie op Willllll
Vervelend! Bij jullie scheelt het zelfs een paar kilo.. hopelijk heb je gau ...
Jaa klopt, het begind weer wat terug te komen. Maar ik maak me geen zorgen hoor. Bij mijn zoontje de eerste 20 weken niks aangekomen en de laaste 20 weken 25kg🤭😵💫 komt wel goed
één maand geleden
Reactie op Tessssjeeee
Jaa klopt, het begind weer wat terug te komen. Maar ik maak me geen zorgen ...
Fijn!! Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken.. ;) las overal van aankomen dus dacht al ben ik de enige.. maar duidelijk niet! Wij gaan trouwens wel bijna gelijk op qua weken, leuk!
één maand geleden
Reactie op Willllll
Fijn!! Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken.. ;) las overal van aankomen ...
Jaa het komt goed hoor! En ik was binnen 6 maanden na mijn bevalling van mijn zoontje ook weer 28kg kwijt ( misschien dat de borstvoeding wat geholpen heeft) dus al kom je aan komt het er ook ooit weer af! Ja wat toevallig zeg! Ik ben 23 maart uitgerekend!😊
één maand geleden
Reactie op Willllll
Hier ook! Ik heb het eerste trimester bijna niks binnen gekregen+spugen. Voor de zwangerschap deed ik krachttraining, dus ik had veel spiermassa. Die zag ik als sneeuw voor de zon verdwijnen want kon ook niet sporten door alle kwalen.
één maand geleden
Reactie op Willllll
Jaa hier ook echt totaal geen eetlust, heel veel overgeven en zoveel misselijk. Ben inmiddels 13+6 en ben 7,5kilo afgevallen
één maand geleden
3 kilo nu, maar ik las op de site over dit onderwerp dat het normaal is om 1e 12 weken 2 kilo aan te komen en daarna een halve kilo per week voor een tijdje etc. Zie artikel 🙂