374 Reacties

één maand geleden

Reactie op Miwakali

Oeps ik had dit topic beter niet kunnen lezen🙈 ben 15 weken en 9 kg aangek ...
Ik was bij mijn eerste 2 zwangerschappen met 14 weken ook al 10 kilo aangekomen.. in totaal 40 bij beide 🥴 Je kan er weinig aan doen je bent overgeleverd aan je lijf. Bij de eerste heb ik alles gegeten wat los en vast zat en bij de tweede had ik een normaal eetpatroon. Nu bij de derde ben ik wel heel erg voorzichtig en sport ik veel omdat ik niet voor de derde keer 40 kilo eraf wil sporten en diëten🥴

één maand geleden

Nu zwanger van de 3e, 17+3, al 5-6 kilo aangekomen.

één maand geleden

14 weken + 2,5 kilo 😄

één maand geleden

Zijn er ook die wat zijn afgevallen? Ben nu 15 weken, maar weeg nu minder als voor de zwangerschap.. en het is overigens niet dat ik heel de tijd aan het overgeven ben/ben geweest..

één maand geleden

Reactie op Willllll

Zijn er ook die wat zijn afgevallen? Ben nu 15 weken, maar weeg nu minder a ...
Jaa ik, ik heb dus 0 eetlust. Ben vandaag 14+5, ik begon met 69 kg en ben nu 66.3kg. Ben wel al iets bij want het was op een gegeven moment zelfs 65.7

één maand geleden

Reactie op Tessssjeeee

Jaa ik, ik heb dus 0 eetlust. Ben vandaag 14+5, ik begon met 69 kg en ben n ...
Vervelend! Bij jullie scheelt het zelfs een paar kilo.. hopelijk heb je gauw je eetlust terug dan!

één maand geleden

Reactie op GedreveneLotus354151

Nu zwanger van de 3e, 17+3, al 5-6 kilo aangekomen.
Hier 13+3 en al 5 kilo erbij. Kreeg een standje van de verloskundige gister 🙈

één maand geleden

Reactie op Tessssjeeee

Jaa ik, ik heb dus 0 eetlust. Ben vandaag 14+5, ik begon met 69 kg en ben n ...
Heeel herkenbaar, 0 eetlust. Normaal weeg ik 58kg, trimester 1 was dit naar 50 kg gegaan (wel met hg/extreme zwangerschapsmisselijkheid) en nu zit ik op 53. Dus heel langzaam komt het er nu bij.

één maand geleden

Reactie op nubis00

Heeel herkenbaar, 0 eetlust. Normaal weeg ik 58kg, trimester 1 was dit naar ...
Ik ben nu 16 weken precies trouwens!

één maand geleden

Reactie op Willllll

Vervelend! Bij jullie scheelt het zelfs een paar kilo.. hopelijk heb je gau ...
Jaa klopt, het begind weer wat terug te komen. Maar ik maak me geen zorgen hoor. Bij mijn zoontje de eerste 20 weken niks aangekomen en de laaste 20 weken 25kg🤭😵‍💫 komt wel goed

één maand geleden

Reactie op Tessssjeeee

Jaa klopt, het begind weer wat terug te komen. Maar ik maak me geen zorgen ...
Fijn!! Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken.. ;) las overal van aankomen dus dacht al ben ik de enige.. maar duidelijk niet! Wij gaan trouwens wel bijna gelijk op qua weken, leuk!

één maand geleden

Reactie op Willllll

Fijn!! Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken.. ;) las overal van aankomen ...
Jaa het komt goed hoor! En ik was binnen 6 maanden na mijn bevalling van mijn zoontje ook weer 28kg kwijt ( misschien dat de borstvoeding wat geholpen heeft) dus al kom je aan komt het er ook ooit weer af! Ja wat toevallig zeg! Ik ben 23 maart uitgerekend!😊

één maand geleden

Reactie op louzapoes

Hier 13+3 en al 5 kilo erbij. Kreeg een standje van de verloskundige gister ...
Giing bij mij ook zo hard maar daarna bleef het een paar weken stabiel

één maand geleden

Reactie op Merel8989

Giing bij mij ook zo hard maar daarna bleef het een paar weken stabiel
Oh dat is fijn om te horen!!

één maand geleden

Reactie op Willllll

Hier ook! Ik heb het eerste trimester bijna niks binnen gekregen+spugen. Voor de zwangerschap deed ik krachttraining, dus ik had veel spiermassa. Die zag ik als sneeuw voor de zon verdwijnen want kon ook niet sporten door alle kwalen.

één maand geleden

Reactie op Willllll

Jaa hier ook echt totaal geen eetlust, heel veel overgeven en zoveel misselijk. Ben inmiddels 13+6 en ben 7,5kilo afgevallen

één maand geleden

Begonnen op 55kg en nu 57,2kg - 15 weken 🌸

één maand geleden

3 kilo nu, maar ik las op de site over dit onderwerp dat het normaal is om 1e 12 weken 2 kilo aan te komen en daarna een halve kilo per week voor een tijdje etc. Zie artikel 🙂

één maand geleden

15 weken en 5.3 kg 😔

één maand geleden

18 weken en 1 kilo afvallen