374 Reacties

één maand geleden

Reactie op candycrusq

15 weken en 5.3 kg 😔
Ik zie de 😔 zit zelf ook iets boven de verwachte kilos voor deze periode, maar de een komt in het begin al meer aan dan de ander. Maak je niet te druk over je gewicht lieve mamma en probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten en dagelijks even kort te wandelen, meer hoef je even niet van jezrlf te vragen 🙂 De rest komt later wel

één maand geleden

Reactie op candycrusq

15 weken en 5.3 kg 😔
Wees blij dat je wat aankomt. Ik voel me de hele dag zo slecht dat ik weinig kan eten en ik kom niks aan. Ik zou willen dat ik al wat aangekomen was.

één maand geleden

Reactie op ArankaB

Wees blij dat je wat aankomt. Ik voel me de hele dag zo slecht dat ik weini ...
Tja, dat is een kwestie van perspectief natuurlijk. Ik had de vorige zwangerschap +26 kilo, wat bijna de helft van mijn oorspronkelijke gewicht erbij was (van 56 naar 82). Wat had ik het daar moeilijk mee en heb ik ook nog heel lang veel moeite mee gehad, mijn lijf was echt niet meer van mij. Uiteindelijk begon ik deze zwangerschap weer op 55 kg na heel hard werken. Nu ik ook al ruim +5 kg weer heb staan, weet ik al welke kant het op gaat. Ondanks dat ik nog 4x per week sport, gezond eet en normaal dus heel slank ben. En dat ik straks weer 2,5 jaar heel hard moet werken om het eraf te krijgen. Dus wees niet te jaloers op anderen, de andere kant is ook niet alles.

één maand geleden

Nu 17 weken, maar bij 15 weken woog ik 3,5 kilo minder dan mn startgewicht. Eerste trimister was ik veel misselijk, waardoor ik veel ben afgevallen en ook spiermassa ben kwijtgeraakt. Ik denk dat ik toen wel wat was aangekomen in het 2e trimister, maar ik ben benieuwd hoe het de komende weken gaat zijn.

één maand geleden

Plus 3,5 kilo 18,5 week

één maand geleden

7.8 kilo aangekomen 14.3 ik woog 59 kilo aan het begin!

één maand geleden

Nu 14+4 en 2,8 kilo aangekomen.

één maand geleden

Reactie op diplodocus

Tja, dat is een kwestie van perspectief natuurlijk. Ik had de vorige zwang ...
Dit ja! Ik was vorige zwangerschap ook 28 kg aangekomen en niet alles is er nog van af. Dit is niet een topic om iemand zijn reactie af te kraken want zo komt de reactie van ArankaB wel over.

één maand geleden

16 weken en 5.5 kg. Ik dacht dat ik de laatste vier weken niet echt was aangekomen😅 (met 12 weken was het +3.5kg) Ik was helemaal niet misselijk eerste trimester, dus dan gaat het harder, maar wel bang waar dit eindigt.. (eerste kindje)

één maand geleden

Reactie op diplodocus

Tja, dat is een kwestie van perspectief natuurlijk. Ik had de vorige zwang ...
Precies! Ik ben bij beide zwangerschappen 40 kilo aangekomen.. de eerste x heb ik me ook echt helemaal volgepropt.. de tweede x heb ik gewoon normaal gegeten en gesport en was ik weer 40 kilo aangekomen. 2x heel hard gewerkt om het eraf te krijgen en me heel lang niet blij gevoeld in me eigen lijf. De eerste weken van mijn derde zwangerschap durfde ik niet eens te eten… ik heb daar echt een beetje een trauma aan overgehouden🥴 Ik eet wel weer normaal en gezond maar ik sport echt elke dag omdat ik bang ben om weer zoveel aan te komen.

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

16 weken en 5.5 kg. Ik dacht dat ik de laatste vier weken niet echt was aan ...
Ik raad je aan het artikel hierover op 24baby te lezen. Dan zie je in welke weken je welke toename in gewicht kan verwachten en wat normaal is. Heeft mij wat gerustgesteld

één maand geleden

14+2 vandaag en 2.1kg aangekomen

één maand geleden

18+3 weken zwanger en 0 kilo aangekomen. Ook niet misselijk geweest gelukkig. Kan dit kwaad dat er nog niks aan zit?

één maand geleden

Inmiddeld 14+3 en nog niks aangekomen 😅

één maand geleden

Reactie op jet127

Inmiddeld 14+3 en nog niks aangekomen 😅
Had ik graag gewild. Wilde voor ik zwanger bleek al graag een paar kilos kwijt 😅 achja, ben al blij dat de baby en ik gezond zijn

één maand geleden

Inmiddels 17 weken en circa 1kg aangekomen

één maand geleden

Nu 18.2 en 2,5 kg aangekomen en in verwachting van een tweeling. Tot 16 weken was ik nog niets aangekomen.

één maand geleden

Hoe kan het dat iedereen niet aankomt na pakweg 4 maanden , bij mij na 4.5 maand al zeker + 6 😱 en ik had gewoon een gezond gewicht en beweeg veel en eet niet echt anders dan anders

één maand geleden

Reactie op louzapoes

Oh dat is fijn om te horen!!
Ja nu komt er wel weer wat aan maar in een minder snel tempo 🤣

één maand geleden

15 weken en 6 kilo afgevallen