374 Reacties

één maand geleden

17 weken en 500 gram aangekomen…

één maand geleden

Reactie op Mosan21121994

15 weken zwanger en 6 kilo verder
Hier preciez hetzelfde!!

één maand geleden

Morgen 18 weken en krabbel nu weer naar m’n startgewicht. Bijna weer op 58,5/59 kg.

één maand geleden

17+5 weken zwanger en 3 kilo aangekomen :)

één maand geleden

Inmiddels 18w 3d en 1 kilo aangekomen!

één maand geleden

16w 1d en 2 kilo aangekomen. Die twee kilo zaten er ook op 12 weken al aan, toen heel misselijk geweest en 2 kilo afgevallen in paar dagen, nu weer op die 2 kilo.

één maand geleden

Ik begon op 66 kilo, eerste trimester 63 kilo, langzaamaan aangekomen en weeg nu 70 kilo.

één maand geleden

Durf het bijna niet te delen omdat de meeste amper zijn aangekomen en ik mijn zwangerschap al te zwaar begon maar ik ben echt al wel 7 kilo aangekomen met gewoon normaal eten/bewegen 😅

één maand geleden

Voor iedereen die nu denkt: goh wat is iedereen weinig aangekomen. Ik was voor mijn zwangerschap 61kg en weeg nu 69kg, ik ben 19 weken zwanger. Bij mijn vorige zwangerschap weet ik t verloop niet precies meer maar ging ik van 60kg naar 76kg aan t eind. Is dus ook normaal! In mijn geval ging het er dus ook vrijwel allemaal weer af dus het komt vast weer goed.

één maand geleden

18 weken en 2,5-3 kg aangekomen 🙂

één maand geleden

Reactie op Stephke321

Durf het bijna niet te delen omdat de meeste amper zijn aangekomen en ik mi ...
Ik ook hoor :) maar het belangrijkste dat we gezond zijn en de baby's ook de rest is bijzaak en komt wel :)

één maand geleden

Eindelijk begint mijn gewicht toe te nemen, na weken van schommelen rond mijn normale gewicht. Ik heb ook pas sinds deze week wat duidelijker een buikje. Ik had gehoopt dat die sneller zou komen met deze 2e zwangerschap, maar goed, veel ziek geweest en weinig kunnen eten, dat hielp niet mee. Op naar de 70 kg🤞

één maand geleden

Reactie op veraleoni

Voor iedereen die nu denkt: goh wat is iedereen weinig aangekomen. Ik was v ...
Valt mee ik ben nu 15 weken zwanger en 6.9 kg aangekomen als her maar goed gaat met de kleine denk ik dan

één maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Ik ook hoor :) maar het belangrijkste dat we gezond zijn en de baby's ook ...
Ja precies! Helemaal gelijk hoor.

één maand geleden

Ik ben 15+3 nu en ben 1 kilo kwijt

één maand geleden

Ik ben 19+2 en zit nu op +5 kilo.

één maand geleden

Mijn dochter is 15+5 niets bijgekomen en niets afgevallen

één maand geleden

16 weken en ben nu 7kg aangekomen

één maand geleden

Of deze, niet helemaal over gewicht/uiterlijk maar toch stom: 'Je kan met 18 wk nog helemaal geen bandenpijn hebben...' Ik ga een dag minder werken omdat ik zo'n bandenpijn heb 🫤

één maand geleden

Ik ben nu 20 wkn. Maar niets aan of af. Dus stabiel gewicht