43 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb al een zoontje van bijna 2, nu 7 weken zwanger van ons tweede kindje!

3 maanden geleden

Voor mij is dit het eerste kindje🙏🤞ik ben 26 jaar en volgende week maandag hebben ik en mijn vriend 6 jaar samen. Afgelopen sept een huis samen gekocht dus dit was de volgende stap😍

3 maanden geleden

Reactie op Chantalvdv

Voor mij is dit het eerste kindje🙏🤞ik ben 26 jaar en volgende week maanda ...
En ben nu 4+2 ongeveer

3 maanden geleden

Ik ben nu 4+1 zwanger van ons derde kindje, onze oudste dochter is 5 (wordt in september 6) en onze jongste dochter wordt aankomende zondag 3

3 maanden geleden

29 jaar en zwanger van ons vierde kindje 🥰 oudste is 7, middelste 4 en jongste 3… nu 5 weken zwanger ongeveer

3 maanden geleden

Ik ben 26 en nu zwanger van mijn 3e kindje ☺️ Een dochtertje als sterrenkindje en een zoontje van 14 maanden. Heel spannend weer! Nu 4 weekjes en 1 dag

3 maanden geleden

5+2 weken van ons eerste kindje. Ik ben 28 jaar en al vanaf 2020 bezig

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 24 jaar en afgelopen november bevallen van ons eerste dochtertje. Nu heel pril verwachting van onze tweede kindje. 🍀

3 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 11 maanden en nu 6 weekjee zwanger

3 maanden geleden

Hier ook een derde kindje! Ik heb al een zoontje van 4,5 en een dochter van net 2. Lang getwijfeld of we nog voor een derde gaan, maar uiteindelijk voelde het niet goed om te stoppen bij 2! Dit is nu wel echt de laatste haha😃

3 maanden geleden

Hoi, hier 2 dochtertjes een van 2.5 en een van 1.5. Morgen 6 weken zwanger. Allemaal nog even spannend zoals de eerste zwangerschap. Hop naar de eerste echo!

3 maanden geleden

Hier een zoontje van 3 en een dochter van 3 maand🙈

3 maanden geleden

Hai Hier zwanger van een derde, we hebben al een dochtertje van 4 en een dochtertje van 2 jaar oud.

3 maanden geleden

Nu zwanger van mijn eerste kindje, zo spannend!

3 maanden geleden

Ik ben 35 jaar en zwanger van de vijfde. Dochter 12 jaar Dochter 11 jaar Zoon 9 jaar Zoon 3 jaar Baby maart 2025 ❤️

3 maanden geleden

Hier zwanger van de 2e. We hebben een dochtertje van 3,5 jaar. ❤️

3 maanden geleden

Ik ben 33 en ik heb een dochter van november 2020, een dochter van februari 2023 en ik ben nu rond de 7 weken zwanger van de 3e😊

3 maanden geleden

Ik ben 28 en mijn vriend 40, en momenteel in verwachting van ons eerste kindje ❤️

3 maanden geleden

Ik ben 31 en zwanger van de derde. Al twee meisjes van 3,5 en bijna 2.

3 maanden geleden

28 en zwanger van ons 9e kindje🤍