43 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben 40 en heb een dochtertje van 2. Nu 5 weken zwanger van ons tweede kindje na een miskraam in november.

3 maanden geleden

Reactie op michellegd

28 en zwanger van ons 9e kindje🤍
Wow! Knap hoor! Ik vind 2 soms al heftig 😅🙈

3 maanden geleden

Ben 33 Dochter april '21 Stil geboren dochter juni'23 En dan nu in verwachting

3 maanden geleden

Dochter van 11 mnd en nu 4 weken zwanger🍀 Zelf ben ik 27

3 maanden geleden

Zesde zwangerschap, tweede of derde kindje (komende weken eens voelen hoe we dat willen gaan benoemen… ⚱️💙✨)

3 maanden geleden

Ik heb een zoon die bijna 9 word😊 best spannend dat leeftijdsverschil

3 maanden geleden

Derde zwangerschap. Dochter van 3, dochter van bijna 2 en nu 8wk zwanger

3 maanden geleden

ik heb 2 dochters van +/- 3,5 jaar en bijna 2 jaar. Nu net 4 weken zwanger van nr. 3! Zo spannend en dankbaar dat ik het weer allemaal mag meemaken🩷 Ik ben zelf 30 jaar

3 maanden geleden

26 jaar en zwanger van ons eerste kindje 🥰

3 maanden geleden

Ik ben 29 en heb een dochter van 8 en een zoontje van 5 en ben nu zwanger (6 weken) van onze 3de

3 maanden geleden

Reactie op Wieneke1

26 jaar en zwanger van ons eerste kindje 🥰
Zelfde hier 🥰

3 maanden geleden

Ik wordt in september 26 jaar en ik ben nu zwanger van ons tweede kindje. Ons eerste kindje, een meisje, wordt in oktober 3 jaar

2 maanden geleden

Ik ben 29. Ik heb een dochter van 2,5 en een dochter van 7 maanden. Nu 6 weken zwanger van ons derde kindje

2 maanden geleden

Ik ben 26 en nu 5 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb al een dochtertje van 1,5 ❤️🥰

2 maanden geleden

Ik ben nu 31 en zwanger van de vierde. De anderen zijn 6,4 en bijna 2

2 maanden geleden

Dit is ons derde kindje 💙💖 onze eerste is een zoontje van 2💙 en hij had een twin, deze is in mijn buik overleden 🤍✨️

2 maanden geleden

Hi, Ik ben zwanger van de 3e. We hebben een dochter van 4,5 en een zoon van 2 jaar. Ik ben zelf 32 jaar. Ben op dit moment ongeveer 5+3 weken zwanger. Dus nog geen echo gehad.

2 maanden geleden

Ik ben in theorie ook zwanger van mijn derde kindje. In de praktijk heb ik 1 kindje rondhuppelen van 2 jaar. (Hij was een tweeling) Het is dan ook mijn tweede zwangerschap.

één maand geleden

Nummer 2 en 3 op komst 🥰 en dat terwijl we na 2 eigenlijk wilden stoppen hahaha