75 Reacties

3 maanden geleden

Ronde 21 voor het eerst een positieve test! Gisteren positief getest, terwijl ik maandag zou beginnen met medicatie voor IUI. Dolblij en dankbaar dat we niet het medische traject in hoeven 馃檹馃徎馃檹馃徎

3 maanden geleden

Eerste zwangerschap ronde 10. Nu na een bbz waarbij een eileider is gesneuveld en een lang traject rond afwijkende cellen baarmoederhals, ben ik na groen licht van de gynaecoloog in ronde 2 zwanger geraakt. We zijn dolblij dat er in maart misschien een 2e kindje bij komt.

3 maanden geleden

We waren het nog niet actief aan het proberen maar begin mei mijn laatste pil geslikt, ongesteld geworden en daarna eigenlijk direct raak馃き. Zo niet verwacht dat het zo snel zou gaan en zo mooi, we zijn ontzettend blij samen. Nu 4+3 dus hopen dat alles goed blijft gaan 馃檹馃徎馃┓

3 maanden geleden

Ergens midden/eind april gestopt met de pil, en begin deze week een positieve test

3 maanden geleden

Eind april gestopt met de pil. Toen een ontrekkings bloeding gehad. Eind mei normale ongesteldheid. En dat was de laatste keer toen bleek ik daarna zwanger te zijn van onze 2e. Dus heel fijn 馃グ

3 maanden geleden

Bij mijn zoontje duurde het 6 maanden, bij mijn dochtertje 4 maanden en deze zwangerschap wonderbaarlijk van op 1 dag 2 keer seks hebben tijdens een citytrip in Madrid, haha. We zijn nog steeds in shock dat het zo snel lukte.

3 maanden geleden

Bij beide eerste poging raak. Daar super veel geluk mee. Met mijn ex partner 7 jaar geprobeerd en toen nooit gelukt.

3 maanden geleden

De eerste door mijn anticonceptie heen, wat onverwacht maar wat een cadeau op m鈥檔 38ste! Afgelopen april gestopt met de pil, in het kader het zou heel mooi zijn als er een tweede mag komen maar we willen er geen druk op leggen en nu 4+5 zwanger van onze tweede, zo dankbaar op mn 42ste 鉂わ笍

3 maanden geleden

Bij mijn eerste ongepland zwanger geraakt door PCOS heen, mijn tweede in ronde 5, en deze keer zomaar in ronde 1 raak. Compleet overdonderd vandaag, wat een prachtig cadeau 馃崁

3 maanden geleden

December gestopt met de nuvaring en na 6 maanden was het raak (tijdens onze vakantie) 馃 Dat was ronde 5 voor ons (langere cyclus). Ben nu bijna 5 weken zwanger en hoop dat deze goed blijft gaan (aangezien ik op dit forum toch ook wel vaker lees van een miskraam bij 5 of 6 weken) 馃崁

3 maanden geleden

Ronde 18 voor het eerst een positieve test in handen gehad 馃グ(afgelopen maandag), zo lang gewild zo blij maar ergens moet het besef nog steeds komen 馃槄 geloof het ergens nog steeds niet.

3 maanden geleden

Na mijn miskraam vorig jaar, ben ik nu na 5 rondes weer zwanger. Maar in totaal waren we al wel een jaar bezig voor een 2e

3 maanden geleden

Eerste zoon ronde 1 Tweede zoon ronde 3 Derde zoon ronde 7 Dochter ronde 1 Kleine guppy nu ronde 1

3 maanden geleden

Allebei de kindjes de eerste ronde al!