9 Reacties

één maand geleden

Hier! En als ik dan niet daadwerkelijk iets ga eten slaat die honger om in een soort van paniek ofzo.. van IK MOET NU ETEN ANDERS GA IK OUT kind of honger 😭

één maand geleden

Hahaha precies! Ik kan dan ook echt hangry zijn 😅

één maand geleden

Hier hetzelfde, het slaat ineens om en als ik dan niet gelijk eet dan moet ik overgeven en word ik niet goed. Ik probeer veel kwark te eten en volkoren/ granen producten. Wel op een gezonde manier meer te eten. Gaat hier veel kwark door heen, dat verzadigd het meest bij mij.

één maand geleden

Ik herken dit niet van eerdere zwangerschappen eerlijk gezegd. Brood vult bij mij wel goed. Ik snack ook veel.. omdat maaltijden vaak te zwaar zijn. Heel vermoeiend en verwarrend 🥲

één maand geleden

Volkorenbrood en bananen! Zoveel mogelijk voedzame producten en zo min mogelijk snacken ;)

één maand geleden

Ik kan niet wachten om honger te hebben en alles te kunnen eten zonder misselijk te worden/braken. Het aankomen boeit me zo niet op dit moment🥲 laat maar komen die kilo’s

één maand geleden

Reactie op Amaniem

Hier! En als ik dan niet daadwerkelijk iets ga eten slaat die honger om in ...
Ja dit! Heb ik al sinds begin zwangerschap. Ik heb gelukkig helemaal geen misselijkheid gehad, maar wel dit en dat ik heeeel flauw word als ik niet gauw wat eet dan.

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Ja dit! Heb ik al sinds begin zwangerschap. Ik heb gelukkig helemaal geen m ...
De misselijkheid heb ik ook gehad, is gelukkig niet meer zo heel erg aanwezig. Weet je waar ik ook helemaal gek van word.. als je craving voor iets zo groot is, neem je het eenmaal.. valt het tegen én ben je meteen misselijk 🥲 Oja.. en die constante vieze metaal/ijzersmaak in mn mond!!

één maand geleden

Reactie op Amaniem

Ik herken dit niet van eerdere zwangerschappen eerlijk gezegd. Brood vult b ...
Ik vind het al moeilijk genoeg om 3 maaltijden per dag te bedenken en nu moet het nog vaker 🤣