6 Reacties

vor einem Monat

Ik heb dus hetzelfde! Ik ben 12 +2 en heb al drie dagen last van migraine aan de linkerkant. Normaliter heb ik medicijnen, maar deze zijn nu natuurlijk not done. Dus ik voel me al 3 dagen belabberd en pijn. Ik had ook gehoopt en gedacht dat ik er tijdens mijn zwangerschap geen last van zou hebben (zoals bij de eerste) 😥😥

vor einem Monat

Ik heb ook veel meer last van hoofdpijn en migraine, dan toen ik niet zwanger was (nu 12+1) 😖

vor einem Monat

Ik ben 12+5 en heb sinds deze week ook enorme hoofdpijn. Las iets over dat het lichaam vanaf 12 weken veel meer bloed aanmaakt door de werking van de navelstreng? Dat we daarom o.a. licht in ons hoofd kunnen zijn. Bij m’n vorige zwangerschap heb ik hier volgens mij geen last van gehad 😅

vor einem Monat

Slikken jullie hier iets voor? Paracetamol werkt niet nu.. en ibuprofen mag niet.

vor einem Monat

Ik heb zelf sumatriptan toen paar maanden geleden van de huisarts gehad maar was toen nog niet zwanger..

vor einem Monat

Ik slik normaal ook sumatriptan op doktersrecept, maar kan me niet voorstellen dat dit nog mag, die zijn best heftig (maar werken normaal direct!) Ik heb ook paracetamol geprobeerd, maar dit werkt niet. Ik ga wel vragen aan vk wat de opties zijn, want migraine zonder medicijnen is echt niet te doen 😩😩