10 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik kamp al bijna 3 weken met hoofdpijn en soms zo erg dat ik niet kan bewegen. Ik drink al 2 liter water. De VK zei komt door de Hormonen en neem gerust 1 paracetamol want het kindje wordt ook onrustig als je niks inneemt! Sterkte

één maand geleden

Ik heb het hele weekend met hoofdpijn op de bank gelegen, dus herkenbaar! Ik ben 13+6 vandaag

één maand geleden

Ik heb dit ook ineens heel erg vanaf week 11-12. Echt niet te doen..

één maand geleden

Ik heb ook veel last van hoofdpijn. Was ik op zich voor de zwangerschap al wel bekend mee. Alleen ibuprofen hielp dan. Ik nam nu eerst steeds niets of anders na een dag pas paracetamol maar toen ik laatst bij de verloskundige was zei ze zodra je het voelt opkomen neem er dan meteen twee. Dit mag gewoon, zelfs vier keer per dag. Jij en de baby worden er niet gelukkiger van om ermee rond te blijven lopen. Je moet jezelf hier ook een beetje in ontlasten. Dus de laatste keer toen ik het voelde opkomen meteen genomen en dat hielp heel goed. Ik neem vanaf nu overal paracetamol mee naartoe want die keer daarna kon ik het niet meteen nemen en nam ik het een uurtje later voor het slapen maar werd ik er alsnog weer mee wakker de volgende dag.

één maand geleden

Hoi, hier precies hetzelfde al meerdere weken heel veel last van hoofdpijn en ook duizeligheid helaas. De verloskundige gaf aan dat dit echt door de hormonen komt en dat paracetamol innemen helemaal prima is en niet schadelijk is voor het kindje.

één maand geleden

Hoi dames, Ik ook ineens erg hoofdpijn al een week lang sinds 12,5 week! Na 36 uur hoofdpijn gisterochtend 1 paracetamol genomen en het is weggegaan en niet meer teruggekomen. Hopelijk blijft het zo 🍀 ik ben normaal niet zo bekend met hoofdpijnen, dus zullen inderdaad echt de hormonen zijn!

één maand geleden

Zelfde hier, al paar dagen achter elkaar. Als ik 1 paracetamol neem is het (meestal) weg daarna

één maand geleden

Ik heb dit ook. Heb voor mijn zwangerschap ook al last van migraine gehad (zo 1x in het jaar) en sinds de zwangerschap al meerdere keren eerder naar huis gegaan vanwege migraine/hoofdpijn. Dit begon bij 11 weken zwangerschap. Paracetamol helpt dan ook niet meer. Het enige wat de hoofdpijn verplicht is een donkere stille ruimte en slaap. Vind het heel erg vervelend want het belemmert mij in het dagelijks leven. Ik probeer ook goed te drinken, slapen en bewegen. Soms kan het helpen om iets kouds in je nek te leggen, of dus te slapen. Succes en hopelijk gaat het snel beter!

één maand geleden

Dank voor jullie reacties! Bij mij is het gelukkig iets afgenomen, hoop bij jullie ook! Alle goeds.

één maand geleden

Hoi hoi! Herkenbaar dit.. ik heb al sinds het begin hoofdpijn en ben nu 15 weken zwanger. Ik had eigenlijk gehoopt er nu vanaf te zijn.. Maar helaas nog steeds en ook nog heel erg misselijk. Ik moet ook echt paracetamol nemen anders wordt het alleen maar erger.