8 Reacties

2 maanden geleden

Wauw! Wat een positieve verhaal! You go momma! 💙🩷

2 maanden geleden

Wat een mooi verhaal! En wat ontzettend fijn voor jullie! 🌸

2 maanden geleden

Wat heerlijk voor jullie! Ik hoop dat dit lieve dames hoop kan geven! :)

2 maanden geleden

Oh….. k lees nu net je bericht. En ik zit in precies dezelfde situatie als jou… Vandaag volgens eigen berekening (ook via ovulatietesten) 8+3 zwanger van 2e kindje. Vanmorgen eerste vitaliteits echo. Echter, na veel zoeken uitwendig en ook inwendig alleen een vruchtzakje te zien zonder vruchtje… echoscopiste gaf 2 redenen; 1 door de onregelmatige cyclus kon het toch wat te vroeg zijn en we misschien wel 2 weken minder lang zwanger zijn dan zelf gerekend. Of 2; het gaat helaas een leeg vruchtzakje blijven… Over 2 weekjes een nieuwe afspraak met een nieuwe poging voor een echo. Suuuuper spannend en toch wat zenuwen….

2 maanden geleden

Wat een bijzonder verhaal en wat fijn dat het goed zit!! 🤍🤍 Hier bij de echo met 6+6 leek er eerst ook alleen een lege vrucht zak met dooierzak te zitten. Heel erg schrikken dus! Maar na lang zoeken, toch het kindje gevonden die zich heel goed verstopt had! Dat was dan waarschijnlijk toen bij jullie ook zo! Wat een spannende 20 dagen moeten het zijn geweest zeg…

2 maanden geleden

Toch wel dus!! Wat fijn. En een opluchting ❤️

2 maanden geleden

Reactie op moooootje

Oh….. k lees nu net je bericht. En ik zit in precies dezelfde situatie als ...
Heel herkenbaar! Onze gynaecologe dacht ook dat ik misschien minder ver was dan ik dacht (maar ik wist dat dat niet kon). Ze was dus vandaag heel verbaasd dat er een kindje van 10 weken zat, ipv 7/8 haha. Dus uiteindelijk toch zo lang als wij zelf dachten, maar de kindjes kunnen zich blijkbaar goed verstoppen! Dat is dus optie 3!

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Wat een bijzonder verhaal en wat fijn dat het goed zit!! 🤍🤍 Hier bij de e ...
Ja! Je zou toch denken dat zo’n kindje niet ver kan verstoppen in zo’n vruchtzak😅. Het waren inderdaad hele spannende weken, zo opgelucht nu!