4 Reacties

22 dagen geleden

Wij hebben een meisje van 17 die om de week 3 uur komt. Ze doet dan echt het zware werk en de dingen waar ik zelf niet aan toe kom. Iedere week doet ze sowieso de koelkast, beneden stoffen, zuigen en dweilen. En afwisselend grote klussen als ramen zemen, keukenkastjes of badkamer soppen, enz. Het bevalt heel goed op deze manier! Ik betaal haar 12.50 per uur, dus 37.50 per 2 weken. Zij blij want het is meer dan ze bij haar andere baan krijgt en ik blij want ze werkt goed en netjes en is niet zo duur als iemand van een officieel schoonmaakbedrijf. 😊

22 dagen geleden

Mijn zusje komt elke week 2u schoon maken. Ze krijgt 12.50 per uur. Elke week stofzuigen en dweilen, badkamer, wc en keuken. Daarnaast geef ik door wat ik graag extra gedaan wil hebben. Zo heeft ze deze week de keukenkastjes gesopt. Voor de ramen komt de glazenwasser. Het lukt me nu ook niet met de zwangerschap, dreumes en ons werk. In de kraamweek weet ik nog niet of ik haar voor de schoonmaak laat komen.

22 dagen geleden

Wij hebben een hulp die elke week 3 uurtjes komt voor €50. Ze doet elke week: boven en beneden stoffen, stofzuigen, dweilen, sanitair schoonmaken, keuken schoonmaken. En als ze tijd over heeft dan doet ze wat extra’s zoals ramen wassen, deuren schoonmaken, keukenkastjes van binnen schoonmaken

22 dagen geleden

Bij mij komt iemand 3 uur per week schoonmaken, een standaardtarief en minimumloon is 14,50 per uur. Ze doet zolder, 1e verdieping, begane grond en dan stofzuigen, dweilen, stoffen, badkamer en toilet schoonmaken, keuken schoonmaken en ik vraag haar soms om 'specials' zoals ramen lappen of extra goed de bank stofzuigen etc. Die specials moeten dan ongeveer 20-30 minuten zijn dan kom je goed uit qua tijd. Nu ik zwanger ben, ben ik extra blij met de hulp want een hulp is veel sneller dan ik en het scheelt me veel energie en stress! Kan het aanraden! Het is ook goed voor je relatie 😂😉