13 Reacties

2 maanden geleden

Niet perse een goed idee voor je, maar wel een tip. Let erop dat er geen kans is op het zika virus in dat land. Dit wordt afgeraden voor zwangere vrouwen. Volgens mij is dit er ook in sommige landen in Azië. Veel plezier mer het uitzoeken van jullie huwelijksreis 😀

2 maanden geleden

24 weken is well een fijn moment voor een mooie reis! Bij mijn vorige zwangerschap was dat de periode waarin ik me het best voelde en energie had.

2 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

24 weken is well een fijn moment voor een mooie reis! Bij mijn vorige zwang ...
O dat is fijn om te horen☺️

2 maanden geleden

Reactie op Lizel

Niet perse een goed idee voor je, maar wel een tip. Let erop dat er geen ka ...
Ja had ik gelezen ja, thanks! Volgens mij is dat dan midden en zuid Amerika, en de Cariben

2 maanden geleden

Gefeliciteerd met je huwelijk!! Wij gaan ook op reis als ik 24 weken ben, naar een zonnig land (november). Schijnt idd een goede termijn te zijn! Maar ontspanning in zo'n vakantie kan niet ontbreken denk ik haha. Rust is ook goed voor jou en de kleine! Veel plezier

2 maanden geleden

Reactie op Positiefzwanger

Gefeliciteerd met je huwelijk!! Wij gaan ook op reis als ik 24 weken ben, n ...
O zo leuk! Jij ook gefeliciteerd dan😄 En welk zonnig land is het geworden bij jullie??

2 maanden geleden

Tip: let op dat je wel een (fit-to-fly) zwangerschapsverklaring danwel gezondheidsverklaring voor de zwangerschap hebt als je gaat vliegen. Ondanks dat dit met 24 weken nog niet hoeft kunnen vliegmaatschappijen wel moeilijk gaan doen. En ik heb begrepen dat Ryanair sowieso heel moeilijk kan doen met zwangere vrouwen.

2 maanden geleden

Tip: let op dat je wel een (fit-to-fly) zwangerschapsverklaring danwel gezo ...
Goed dat je het zegt! Die zal ik dan sowieso op zak hebben.

2 maanden geleden

Wat leuk! Ik zou Azië wel heel spannend vinden, met name vanwege de slechtere hygiëne en het eten.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen reislustig persoon ben haha. Ik gok dat je wel lekker naar de zon wil? Anders is Denemarken of Zweden ook een aanrader, maar da’s dus wel heel iets anders. Alvast heel veel plezier in ieder geval!

2 maanden geleden

Ik ben in m’n vorige zwangerschap met 18 weken naar zuid Afrika geweest (niet in het deel waar malaria is). Dat was echt heel chill! En geen jetlag doordat het maar een uur tijdsverschil is. Ik weet niet of jullie echt willen reizen of meer zoeken naar een zonvakantie?

2 maanden geleden

Ik zou naar een land gaan waar de gezondheidszorg goed is. Stel dat er wat gebeurt? Dan wil je voor jou en je baby de beste zorg. Maar kies uiteraard vooral wat voor jullie goed voelt!

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ik ben in m’n vorige zwangerschap met 18 weken naar zuid Afrika geweest (ni ...
Dat is ook wel een hele goeie tip, dank je wel! Lijkt me erg gaaf ook.

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Dat is ook wel een hele goeie tip, dank je wel! Lijkt me erg gaaf ook.
Trouwens ook een goeie bestemming met kleine kinderen. Zaten veel mensen met baby’s in het vliegtuig in ieder geval 😅