17 Reacties

één maand geleden

De ingrediënten

één maand geleden

Ben zelf nu in Kos en we hebben deze ook, ben er al drie dagen, hier gaat alles goed ☺️ Ze hebben ook vegan kaas, zit je sowieso goed.

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

Ben zelf nu in Kos en we hebben deze ook, ben er al drie dagen, hier gaat a ...
Ik stuur je even een berichtje 😀

één maand geleden

Ik spreek en lees geen Grieks, dus kan je hiermee niet verder helpen 😂

één maand geleden

Ff in Google translate gooien en je hebt je antwoord

één maand geleden

Reactie op Greidanus1991

Ik spreek en lees geen Grieks, dus kan je hiermee niet verder helpen 😂
Haha jammer

één maand geleden

Reactie op MelanieBabyB

Ff in Google translate gooien en je hebt je antwoord
Dat lukt me dus niet, omdat ik die griekse tekens niet kan vinden in mijn toetsenbord

één maand geleden

Aan de winkelmedewerker vragen in het Engels. Moet goedkomen lijkt me.

één maand geleden

Daarbij, alle ‘harde’ kazen waar dit ook onder valt, want gewoon edammer kaas in NL valt daar ook onder, is veilig om te eten.

één maand geleden

Reactie op GenereuzeOlijf675294

Dat lukt me dus niet, omdat ik die griekse tekens niet kan vinden in mijn t ...
Google translate heeft ook een camera optie. Misschien slim om te downloaden als je op vakantie bent. Hierbij:

één maand geleden

En gelijk een andere tip: Ik zie dat dit al je zoveelste topic over eten in Griekenland is. Het is echt onnodig om je er zo over te stressen. Vrouwen in Griekenland krijgen ook kindjes. En geloof me, bepaalde regels zijn daar veel strenger. Ga alsjeblieft genieten van je vakantie voor je weer thuis bent en je je tijd hebt verspild met onnodig zorgen maken. 🤗

één maand geleden

Reactie op MelanieBabyB

Google translate heeft ook een camera optie. Misschien slim om te downloade ...
Ik zie dat de kwaliteit na uploaden heel kut is, ik probeer het nog eens. Er staat “eu gepasteuriseerde kaas” naast je vinger. Maar ik gok dat je het graag zelf leest ter bevestiging. 😛

één maand geleden

Reactie op MelanieBabyB

Ik zie dat de kwaliteit na uploaden heel kut is, ik probeer het nog eens. E ...
Oh wat super!! Dankjewel. Hele geruststelling voor mij. Ik wist niet dat je dit zo kon opzoeken, ik heb het zelf nog geprobeerd maar mij lukt het niet. Ik probeer te genieten, maar vind het zo ontzettend lastig. Ik zit nu steeds de hele dag te maken over wat ik gegeten heb die dag. Ik ken mezelf hier normaal gesproken helemaal niet zo in… 😔

één maand geleden

Reactie op GenereuzeOlijf675294

Oh wat super!! Dankjewel. Hele geruststelling voor mij. Ik wist niet dat je ...
Google Lens downloaden en je kan alles op deze manier vertalen :).

één maand geleden

Reactie op Anoukel

Google Lens downloaden en je kan alles op deze manier vertalen :).
Wauw... dat had een hele hoop overtypen gescheeld in Frankrijk🤣 mijn dochter werd wakker helemaal onder de uitslag. Heb daar een crème bij de Pharmacie gehaald maar alles over getypt🤣 goed om te weten👍👍

één maand geleden

Reactie op GenereuzeOlijf675294

Oh wat super!! Dankjewel. Hele geruststelling voor mij. Ik wist niet dat je ...
Je maakt jezelf gewoon knettergek op deze manier en die stress is slechter (!!!!!!!) dan een keer een kaas te eten die niet zou mogen.

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

Ben zelf nu in Kos en we hebben deze ook, ben er al drie dagen, hier gaat a ...
Wat leuk! Wij vliegen morgen naar Kos. We zitten in een all inclusive resort, ben ook benieuwd of ik met het personeel kan communiceren over of ergens rauw ei (toetjes) of ongepasteuriseerde melk in zit. Zelf ga ik daar relaxed mee om, maar mijn man is heel streng 🤣