6 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoihoi, Ik ben 9+2 weken en heb het nu ook al een week lang 馃槶 ik heb wel problemen met maagzuur, al van voor de zwangerschap, maar nooit zo heftig. Het is dus wellicht wel normaal zo vroeg al 馃槄 succes!!

茅茅n maand geleden

Ja hier ook, maar ligt er ook aan wat ik heb gegeten. Rennie er in en dan gaat het wel weer.

茅茅n maand geleden

Nog niet zoveel als vorige zwangerschap, maar kan nog komen 馃槄 bij mij helpt (halfvolle) melk drinken altijd wel. En als je in bed ligt is het het fijnst om op je linkerzij te liggen (dan sluit je maagklepje ofzo)

茅茅n maand geleden

Niet dagelijks maar al wel een paar weken af en toe. Nou heb ik sowieso makkelijk last van mijn maag dus had het ook wel verwacht. Ik heb het een aantal jaar geleden maanden lang vrijwel dagelijks gehad 鈥榮 avonds, zo irritant. Meestal was dat een uur tot 2 uur na de maaltijd. Toen ben ik er per toeval achtergekomen dat havermoutrepen goed hielpen, beetje hetzelfde effect van indikken als rennies gaf dat. Kan iets heel mafs van mijn lichaam zijn hoor maar misschien heb je er wat aan 馃槀

茅茅n maand geleden

Ik krijg er ook meer last van.. heb omeprazol. Werkt perfect!

茅茅n maand geleden

Ik heb het vooral gehad tussen weer 7 en 11, verschrikkelijk. Zoveel last van gehad, ook met slapen. Heb toen een week omeprazol gebruikt op aanraden van de verloskundige en sindsdien geen last meer gehad. Nu 14 weken鈽猴笍